Dramalardan Şarkılar

KBS’deki Sketchbook adlı program değeri bilinmeyen müzik alanları için programlar yapmak için çıkmış yola. Bunlardan biri de Drama OST’leri. Bizler yurtdışından takip edenler olarak dinliyoruz, seviyoruz tabi, eminim Koreliler de seviyordur. Ancak Kore TVlerinde o kadar canlı performans sergilenen program var, birine de çıkmıyor gariplerim. Onların şarkılarıyla ağlayıp, güldüğümüz halde değerleri bilinmiyor. Pls help them şeklinde ağlayacağım yahu, bu ne böyle?

Kısacası amacım bu programdan performansları sizinle paylaşmak. Şansıma en sevdiğim diziler ve çok sevdiğim parçalar olunca, sizleri de mahrum bırakmak istemedim. Favori performansım sondaki yalnız, belirteyim.

İlk performans yakın zamanda izleyip, çok beğendiğim 49 Days dizisinden, şu yazımda da anlatmıştım. Dizi zaten çok güzel bir soundtrack’e sahip ve alttaki en sevilenlerden biri olmuş sanırım. Eh biz de sevdik, ne yalan söyleyelim.Yalnız bu adamların pek ortalarda görünmemesini anlıyorum zira pek ağlaklar. Nerde zıpırdak (!) kpop grupları, nerde bunlar. Neyse ciddileşiyorum. Jung Yup’tan There was Nothing tüm sevenlere geliyor.

İkinci olarak yine yakın zamanın en büyük çılgınlıklarından Secret Garden ve bu OST’nin tartışmasız en çok tutan parçası That Woman. Bu arada bu diziden ne çok bahsetmişim ben, doğrudan ya da dolaylı olarak her yazıya katmışım. Kronolojik sırayla geliyor 1. 2. 3. 4. ve 5.  Baek Ji Young sıkça görülür ortada, popülarite o biçim. Neyse hatunumuz pek aşka gelmiş bu parçayı seslendirirken. Herkes çakmakları çıkarıp, eşlik etsin bakiim.

Bir sonraki OST de yine şu yazıda bahsettiğim Cinderella’s Sister dramasından geliyor. Yalnız videoyu görünce bir oha patlattım zira o kadar izlediğim bir dizi ve dinlediğim bir şarkı ama ben Yesung‘ın söylediğini bilmiyorum! Yok artık bana diyerek Suju’dan sevdiğim isimlerden olan romantik prens (!) Yesung’tan It has to be you parçasını sizlere ve Aşağı Dakota’daki görümceme yolluyorum.

Son olarak azıcık hareketlenelim değil mi dostlar, oturmaya mı geldik diyerek My Name is Kim Sam Soon‘dan güzide bir eser paylaşayım, hem de ne eser. Gerçi hareketli olan eser değil, dizinin lafı açılınca bile ben hemen hareketleniyorum, ondan. Öncelikle diziyi duymayan varsa, kaldıysa bir yerlerde şu yazıya baksın. İzleyeli 1,5 yıl olmuş, sanırım tekrar izleme vaktim de gelmiş. OST’ler dışında da severek takip ettiğimiz Clazziquai‘dan geliyor, She Is. Ah ne özlemişim dinlemeyi! Ayrıca çıkarı yok, bu şarkı Sermin‘ime geliyor:) Yalnız dostum Alex’e bir şeyler olmuş!? Bence tatlı olmuş, sen ne dersin bilemem.

13 comments on “Dramalardan Şarkılar

  1. Mümkünse ben There was nothing’i 49 days dizisinde dinleyeyeim yokda bu şarkıya hak ettiği tepkiyi bu adam yüzünden veremeyeceğğim. O nasıl bir şarkı söyleme tipidir ( Evet bende şarkı söylemeninde bir tipi var bunu da bu adamı gördükten sonra keşfettim 😀 )

    That Woman ah ah tam damar sahnelerde girerdi 😀 Ne güzel günlerdi onlar 😀 Ama ben yine hatunun suratına taktım. Biraz daha oynatsaymış ne burun ne çene kalacakmış 😀 Bu şarkıyıda Secret Garden vtr si ile dinlemeyi tercih ederim 😀

    Yesung ilk üçteki en iyisi 😀 En detonesizi kulağa ve göze hoş geleni. Arada olur öyle şeyler. Demek o zamanlar bilmem gerekmiyormuş şimdi öğrenmenin illaki bir nedeni vardır 😀 Sonuçta bu senin o şarkıyı artık sevmeyeceğin anlamına gelmiyor 😀 (Ben kaderciliğe doğru gidiyorum… 😀 )

    Ve işte Alex ve Horan She Is… Kelimelerin kifayetsiz kaldığı an bu andır. Hele şahsıma gelen bu parça beni benden etmiştir 😀 Haha evet Alex’e bir şeyler olmuş 😀 Aşk yaradı ona 😀 Aşk adamına aşk lazımdı zaten. Horan da da kilolar almış başını gitmiş. Türk hatunlarınınkini sallar kalçası 😀 Of ya bak görünce Alex damarım şenlendi 😀 NAsıl kaptırdım yahu :D:D

    Bu arada bu program çok yaratıcıymış vallahi. Aferin korelilere 😀

    • Evet ilk performansta şoka uğradım, diziyi izlerken böyle bir şey çıkacağını hayatta tahmin etmez idim^^
      ablamız da pek hisli, pek duyguluydu. dediğin gibi şarkı söylicem deyu kaşı gözü dağıtmış^^

      yesung benim de ilk 3te favorim. zaten sujuda en sağlam seslilerdendir, kyuhyun ve ryeowook ile alt grupları vardı romantik takıldıkları. ayrıca şarkıyı artık sevmemek mi? ben yesung’ı tüm suju üyeleri gibi severim, şarkıyı daha da çok sevmeme neden oldu hatta. tekrar açıp dinlemeye başladım, yıl olmuştu dinlemeyel 😀

      alex yine her zamanki gibi sevimliydi, müdür hallerini hatırladım. yumuşak sesini de özlemişim. bir de gülümseyişi yok mu valla ben de dedim aşk yaramış deyu. en iyi performanstı kesinlikle, bayıldım.

      bir de ne çok gülmüşün yorumda çinguş, valla gülücükleri birleştirip bir şekil oluşturmaya çalıştım, olmadı 😛

      • Ben onu yorumu yazım gönderdikten sonra gülümseyen sarı veletlerin dışlerinin gözümü almasıyla anladım. Dedim yuh ne çok gülmüşüm misvak reklamı gibi olmuş.

        Yalnız şöle bir durum var ben zaten sürekli gülen bir insanım buda çok normal. Joker yanımda halt etmiş. Şuan bu kadar cümleyi gülmeden yazmak için çok çaba sarf ediyorum. Oy oy…

        YA Alex, Alex diyince içim bir hoş oluyor. Koreli en güzel insanlardan. O hani beni mutlu eden iyiki ünlü olmuş dediklerimden. Birde öyle bir insanki ilişkisini bile hop uzatmadan paylaştı. Seviyorum uleeenn!! dayanamayacağım ve burda güleceğim :D:D

  2. Bugün sonunda internet üstünde oluşturduğunuz dayanılmaz baskıya dayanamayarak ben de The Greatest Love’ı izlemeye başladım 😀 Şimdilik birinci bölümü izledim ve bölüm sonunda gaza gelip milleti unutmalarına bayıldım hahahha.
    Sonracıma ilk bölümde radyodaki kadın Horan’dı, beninden tanırım kızı, vallahi rolde çok sevimliydi, ama tabii sevimlilik konusunda Alex’le mukayese edilemez.
    She Is dehşet bir parça. Ben ilk Pasta izlemeye başladığımda Alex’in şarkıcı olduğunu bile bilmiyordum, ona bir parti şaşırdım, ikinci parti de Alex’in “She Is” parçasını söylemesine şaşırdım 😀 Artık Alex’den her şeyi beklerim. Peki tamam tamam itiraf ediyorum, Alex’in kafasının o halini görünce üçüncü parti şaşırdım 😀
    Ha ayrıca That Woman güzel tabii de, That Man var bir de hahah, o da güzel.
    Buradaki şarkıların hepsi güzel zaten.
    Bu yazıyı sevdiiim.

    • Ah ben de o son cümleyi sevdim Bu’cum 🙂
      Demek sonunda başladın, çok dayanamayacağını biliyordum zaten hehe. Sen bölüm sonu deyince hatırlayamadım bir an, sonra açıp tekrar izledim. Bahane oldu zaten bayıldığım bir sahneydi^^
      Ayrıca ben de sayende şaşırdım. Doğru ya ben de o kadını görünce nerden tanıdık deyu dövünüp durmuştum 🙂

      Bir de Alex hakkında dediklerine sonuna kadar katılıyorum. Müdür olarak ne tatlıydı, hatun onu seçmeyince şeppe bayılsam da bir yanım isyan etmişti. Ses zaten kadife gibi. Saçları tatlı olmuş bence. Bu adam çok sempatik ya nedense asla beğenmediğim bir yönü olmuyor. Gerçekte de çok iyi yürekli biri olduğuna eminim nedense.
      Bir de evet That man. Hyun Bin’i askerden salsalardı da, gelip okuyaydı^^

      • Yav hakikaten, o çirkin ördek yavrusu kadının Alex’i seçmemesi, yani durup düşünüyorum, tekrar durup tekrar düşünüyorum… Cık. Yani karşılaştırdığımız insan neticede huysuz şep hahah. Hepimiz bu ikiliyi kabullendik neticede ama olmadı dimi 🙂
        Alex’in saçı çok garip olmuş bence. Sevimli biri olduğu için sana tuhaf gelmemiş belli ki 😀 Onun müdürkenki saçı en yakışanıydı. Buradan iğrenç Hallyu saç modasına selamlarımı yolluyorum.
        Bu arada The Greatest Love demişken, orada Dok Go-jin’i oynayan adam The City Hall’de oynayan adam ya, The City Hall’de de Kim Sun-ah vardı zaten, bir arkadaşım çok komik bir dizi olduğunu söylemişti, ben çok şaşırmıştım o dizinin daha ciddi olduğunu zannediyordum posterlerden falan. Şimdi adamı bu dizide görünce ah keşke o diziyi izleyeydim diye dertlendim.

  3. @bu’cum
    yok ya, ben gong hyo jin’i severim. güzel değil ama sevimli, çekici bir havası var bence. oynadığı tüm dizilere hello my teacher’a, pasta’ya ve tabi ki son dizisinde de bayıldığımdan kendisinin yılmaz bir savunucusuyum 🙂
    ancak tabi ki müdürüm yıllarca ona gönül vermesi, kaktüs yollamasıyla hakediyordu be çingular. şepp hazıra kondu 🙂

    cha seung won’u izledim ben city hall’da. yarım kaldı ama şahane dizidir. ben de uzun zaman astrea yüzünden başlayamamıştım ama sonunda başladım. siyaset var ama ucundan acık onun dışında gayet yarıcı bir dizi. şimdi dokgojin’in etkisini yok etmesin diye devam edemiyorum ama ilk 8 bölüm şahaneydi. bir de orda pasta’daki sos şefi vardır çok farklı bir rolde. hele bir sahne vardı, neyse bir gün izlerseniz konuşuruz onu.
    taslağım vardı ne zamandır, dün chibi de gazı verdi. yakında yayınlicim bakalım 😀

  4. Hahah, yandığımın resmidir o zaman. Şimdi sen City Hall’den falan bahsedersin, bir canım çeker, bak hayal ettim şimdi bu halde bile canım çekti nedense 😀
    Gong Hyo-jin’i herkes başlarda sevimli bulur, sen onu bir de Sang-doo Let’s Go to School’da izle, bak bakalım. Bu arada şimdi o yazıma baktım da o da değeri anlaşılamamış bir diziymiş hahahahah. Gece gece uçuyorum haydi hayırlısı.
    İşte o dizideki rolünden sonraki kıza karşı olan hislerim “evet sevimlisin ama ara ara çok çirkinsin”, tam olarak böyle hissediyorum 😀
    Yav bak müdürün yolladığı kaktüsleri hatırlattın şimdi, ühüü, bir de en hoşu, başlarda yorisannim diye diye kızla kafa bulup her fırsatta kavga ediyordu. Evet fazla söze gerek yok, Alex’i seviyoruz

    • haha ikna kabiliyetim fecidir valla, allem eder kallem eder izletirim^^ uzak dur benden bu’cum.
      daha geçen aklımdan geçti sang doo diye giden dizi, acep izlesem mi bir ara?
      alex candır deyip bağlayak çingular.

  5. Şarkıların hepiciğini dinledim 2.si baya güzeldi deeeee clazziquai görünce direk vuruldum 😀 ahaha Eargasm =D Kore camiasından sürekli olarak dinlediğim tek grup 😀 ama aşmışlar yani =)
    (alex saç stili değiştirmiş güzel olmuş biraz electtro havası var neyse de horan’da azcık kilo almış dimi 😀 hihih ama o kadar belli değil =)

  6. Baek Jİ Young’un sesi harbi güzel yaa..Şarkıyı dinlerken diyordum kesin bi oynamam vardır sesinde de kadın baya baya aynısı gibi söylüyor yaaa..Mianee

Bir Cevap Yazın

