The Greatest Love ile İlgili Bişeyler^^

*O ilk yazıdan sonra (hemen alttaki yazıdan bahsediyorum) The Greatest Love sayfasını kapayacağımı sanıyordunuz değil mi? Hayır! Andeee! Şiro! Dizinin 7. bölümde geçen en sevdiğim sahnesinin (karaoke desem, Heartbreaker desem) kamera arkasını bulmuşum- 2 video hemi de- paylaşmadan durur muyum? Önce bir ona bakıverin. Tek kelimeyle…Yorumsuz!

*Bu kadarla kalmıyor video maratonumuz. Malum 9. bölümde de Seung Ki cameoluk yaparak kahkahalarımızı artırdı efendim, işte Kimbap prodakşıns onun da kamera arkasını iftiharla sunuyor!

*Sırada NG’miz var. Nedir NG? Açılımı No Good, daha kestirme yoldan açıklarsak hmmm biz Türkler ne diyor, çekim hatası. Ben her dizi bitiminde NG avına çıkarım, bayılırım NG’lere. Hatta yakın zamanda Top 5’imi yazacağım. O zamana dek alttakiyle gülün, eğleşin. NG 5. bölümden.

* Son olarak bu Çarşamba yayınlanacak 11. bölümün tanıtım videosunu da paylaşıp, kaçarım.

6 comments on “The Greatest Love ile İlgili Bişeyler^^

  1. Benim de girecek gibi. Bazı dizilerde ben de tek yazının üzerine çıkıyorum, bu dizi onlardan oldu. Bununla da kalmayacak ohoo daha yazarım ben^^

    bence de bu dizi 100+ bölüm falan olmalı ancak izleyecek 6 bölümüm kaldı, ağlamak istiyorum T-T

  2. Yaa ben dayanamayıp Seun Gi’li olan kamera arkasını izledim. Pişman değilim hakim bey bir daha olsa bir daha yaparım:P
    Aman yarappi o ne tatlılıktır yaa, burda eridim resmen gerçek sahneyi izleyince napıcam. O dudakları büzüşler falan şlşjklşj öhöm öhöm ne diyorduk:P
    Şu fular mevzusunu merak ettim. Bu arada çok güzelnmiş onlar bizde onlara bener bulsak yaa 😀

  3. siteyi yeni buldum.Videolar açılmıyor acaba kontrol edebilir misin? Diziyi çok sevdim.Videoları çok merak ediiyorum 🙂

Bir Yanıt Bırakın

