Yaran Kpop Videoları-1

Madem kaptırdık gidiyoruz kpoptan, arayı soğutmadan bu yazıyı yazmak istedim. Yakından tanıyanlar bilir ki Youtube’da video izleyerek saatler geçirmeye bayılırım. Video videoyu açar, ben gözlerimi bir türlü yanda çıkan “Suggestions” bölümündeki videolardan alamam ve bir bakmışım play/replay tuşları arasında kaybolmuşum.

Müzik videoları haricinde (genelde bilgisayarımdaki mp3ler yerine Youtube’u kullanırım müzik dinlemek için) en çok vaktimi alanlarsa Kore tv programları. İzlerken inanılmaz eğleniyorum, gülmekten yerleri yumrukluyorum. Çoğu videoda ise kpop idolleri gözümüze çarpıyor, zaten daha bu türü dinlemeye başlamadan önce bile bu videoları çok izlediğimden grup üyelerini tanırdım.

Baktım ki çok eğleniyorum, twitterdan milletin duvarını pisletmek yerine güldüğüm kpop videolarını burda paylaşmaya karar verdim. Önce en çok güldüğüm 1 numaramı vericem, ardından sınıflandıramadığım bir kaç video ve kalanları kategorilere böleceğim zira baş edilecek gibi değiller.Muhtemelen unuttuklarım oldu, zaten ilerde de yeni rastladıklarım eklenecek bu yüzden yazı dizisi gibi düşünün, arkası gelecek.

DBSK Changmin sahnede ne gördü?

İşte sıkıldıkça açtığım ve gülme ihtiyacımı karşıladığım video. DBSK (aka TVXQ)’nun bölünmeden önce kaydedilmiş bu konser görüntüsü sadece kıyafetler ve saçlarla bile yeterince komik zaten. Ancak Changmin’e bu yeterli gelmemiş olacak zira o çığlığı başka türlü açıklayamıyorum. Video başlığında hayalet gördüğü söylenmiş, her izlediğimde inanasım geliyor. İşin doğrusu sahnede şekil yapayım diyen (solda en sonda duran arkadaş) Changmin 3. saniyede bir iç hesaplaşma yaşadıktan sonra kararını veriyor ve 4. saniyede yaran çığlık başlıyor. Bu arada sahnedeki üye sıralanışını verelim de tanımayanlar da anlasın soldan sağa Changmin, Junsu, Jaejoong, Yoochun ve Yunho. Changmin’in bu çığlığına Junsu ve Yoochun tepki vermezken, Jaejoong belli belirsiz gülümsüyor. Yunho ise 7. saniyede bir “Noluyoz” bakışı atmakla yetiniyor. Her izlediğimde feci yarılıyorum. Bu arada Changmin tizlerde grubun en iyisidir, burda pek çaktırmasa da şu videoda görebilirsiniz. Changmin’den laf açılmışken sahnede utanmasa uyuyacağı şu video ve silahı çıkaramadığı şu video da pek komiktir.

**Şu videoda Onew’in dilinin sürçmesi ve Taemin’in onu taklit edişine bayılıyorum. Ne şirin ulan şu Taemin.

**Super Junior üyelerinin güldüren bir gaz çektikleri şu ve şu video da eğlencelidir. Bir de benzer Shinee videosu var, Onew ve Taemin bizim Beyaz’ın da bir kaç sezon ekmeğini yediği helyum gazını çeker ve olaylar gelişir. GD’nin bir veletle ağlama yarışına girdiği şu anları da unutmamak gerek.

**Yine Suju’nun dans ettikleri şu videoya bayılıyorum. Zaten en sevdiğim 5li sahnede olduğundan sevmem normal.

**İngilizce veya herhangi bir yabancı dili konuşmak da çoğunlukla espri malzemesi oluyor. Mesela Yoochun DBSK’de (şimdi de JYJ’de) İngilizce konuşabilen tek kişi, şu videoda o konuşurken (ki yanlış sorulmuş bir soruya kısa bir yanıt veriyor sadece) Yunho ve Jaejoong’un şaşkın bakışları görmeye değer. Eunhyuk’un güya İngilizce oynadığı şu ufak skeç de eğlencelidir. Şurda da DBSK’nin bütün İngilizce hezimetleri yer alıyor, özellikle Yoochun’ın diğerleriyle dalga geçtiği yerlere koptum.

Sahnedeki Hatalar, Detoneler, Düşmeler…

Eh bunca adam kalabalık bir güruh halinde tepine tepine dans ederken her daim dengede durmalarını ya da Pavorotti gibi kusursuz söylemelerini bekleyemeyiz değil mi? Hiç bir şey olmasa teknoloji onları her an punduna getirebilir. İşte favori videolarım gelsin.

**Öncelikle Bigbang gelsin. Alttaki videoda favori anlarım TOP’ın dans etmeyip kazık gibi durduğu anlar. Bir de Taeyang’ın çatlak sesiyle Hey demesi ve GD’nin buna uzun süre gülmesi(GD=Kafasında kürklü şapka olan).

**Bir diğer favorim bu konuda SHINee’dir. Grubun hayranları yemeyip, içmeyip her anlarını kaydettiklerinden bu konuda elimizde malzeme çok. En bayıldıklarım ise kadife sesli Onew’in kendini bazen ziyadesiyle zorlaması sonucundaki detoneleri. Onew düşmeleriyle de ünlüdür. Buyrunuz, gülmeye doyunuz.

Taklitler

Evet bir diğer çok sevdiğim ve bolca izlediğim tür de kpopçuların birbirini taklit ettiği videolar. Bu konuda şaşılacak kadar çok video var o yüzden en beğendiklerimi seçtim yine.

**İlk videoda çoğunuzun You’re Beautiful’un sevimli Jeremy’si olarak tanıdığı, F.T Island’ın solisti Hong Ki var. Hong ki kendine has konuşması yüzünden tv programından da arkadaşları olan Simon D ve Minho tarafından sıkça alaya alınıyor.

**Yine SHINee’den Onew de grup arkadaşı Jonghyun’u taklit etmeye bayılır. Alttaki videoda özellikle taklidi bitirdikten sonraki kendinden emin tavrına ve ardından Minho ile çak yapmalarına bitiyorum.

**Tabi Bigbang’in maknaesi Seungri’yi anmamak olmaz. Tüm grup arkadaşlarını bulduğu her fırsatta taklit eder, özellikle alttaki videoda işin sırlarını çok iyi özetlemiştir. O video dışında şurada (Shindong ile I’ll Be There’in suyunu çıkarmalarına hastayız) ve şurada da taklitlerini izleyebilirsiniz.

Umarım eğlenmişsinizdir, ben hepsine çok güldüm. O halde günün anlam ve önemini anlatan bir foto koyup, kaçıyorum. Jaa Ne^^

33 comments on “Yaran Kpop Videoları-1

  1. Off akşam akşam çok güldüm kimbap, hepsi çok komikti ama i’ll be there!’de yerlerdeydim 😀 😀 şimdiden harika bir yazı dizisi olcak belli, ellerine sağlık devamını beklerik 😀 😀

  2. ahah, ben bunu yeni okudum çingu. hakkaten çok tatlıymış videolar, gece gece yarıldım gülmekten 😀 changmin süpermiş yaa, bundan sonra takipçisiyim. o hayalet gördüğü videoyu üç kere izledim üçünde de koptum, hahah 😀 sahnede uyuduğu ve silahını çıkaramadığı videolar da bombaydı 😀 😀

    ah canımm, hong gi’ciğimle dalga geçmelerine hem koptum hem üzüldüm 😛 canım yaa, bu kadar gelmeyin bu çocuğun üstüne, saf buldular eziyolar yavrucağı 😀 😀

    bi de bişi sorucam, ikinci koyduğun resim bigbang’in secret garden parodisi mi? ben bunu izlemeyi unutmuştum, iyi oldu hatırlattığın. şimdi youtube’dan buluyorum hemen 😉

    • changmin başlı başına bir komedidir, aslında dbsk’de junsu ve yoochun da inkar edilemeyecek kadar komiktirler. hepsini seviyoruz 🙂

      merak etme hong ki de yeri gelince intikamını alıyor, bu program uzun. başka bölümlerde de o diğerlerinin burnundan getiriyor 😀

      ve evet o resim bigbang’in parodisinden. yazıya eklemesem de fotoğrafını paylaşmak istedim. özellikle daesung’ın canandırdığı anne karakteri için izlenmeli diyorum 🙂

  3. Süperrrrrrrrrrrr ötesi bir yazı olmuş yaaa. Gece gece gülmekten koptum valla:D:D
    DBSK grubunu zaten çokkk seviyodum şimdi ayrı bi sevdim:D Helede changmin silahı çıkarmayı unuttuğu sahne cidden matrak. Orda olup hero’nun changmine ne söylediğini duymak isterdim ahahah:D İngilizcelerinin zayıf olduğunu biliyodum ama bu kadarını beklemiyodum Yoochun’a eğlencelik malzeme çıkmış:D

    Eeee yazının ikincisi ne zaman geliyo?:D:D

    • Changmin grubun şabalağı harbiden, gerçi hepsi ayrı komedi elemanların Junsu ve Yoochun da çok güldürüyor beni. Hepsi Japonca’yı şakır şakır konuşsalar da aynı şeyi İngilizce için söyleyemiyoruz malesef ama sadece Yoochun’a değil bize de gülecek malzeme çıkıyor.
      2. yazı için elimde malzeme var ama biraz daha bekleticem^^

  4. Onew’in Jung In ve Leessangin taklidini yaptigi su video en cok guldugum herhalde :

    Bi de Jo Kwon cok fena bir cocuk yahu.Abracadabra parodisinde dokturmesi ,Heechul ile muthis ittifakiyla beni gulmekten catlatmasi 🙂

    • Onew kesinlikle SHINee’nin en şapşallarından, gerçi hepsi öyle. En normalleri aynı zamanda en küçük olan Taemin gibi 😀
      Jokwon çok alem, kız gruplarının parodisini yapmaya bayılır. Bu da çok komikmiş^^ Abracadabra’ya 2AM ve 2PM olarak kendi çektikleri klipleri de vardı, bu videoyu görünce o geldi aklıma^^

  5. hehehehe (: Süper paylaşım olmuş bu yazı (: DBSK te en çok changmini severim ben 😀 Onun bu şebeklikleri de çok şeker ^^

    G. Dragon kopardı beni ya (: Nasıl bir ağlama yarışıydı o öyle hehe
    Bebede “babam ve oğlum” izleyen türk kadını gibi
    böğüre böğüre bi hal oldu yazık yavruya (:

    Onew için bilimsel açıklamalarım var. Ergenlikte ses çatlamaları
    sağa sola çarpmalar düşmeler doğaldır 😛

    Seungri’yi ilkkez taklit yaparken görüyorum ^^ Genelde şarkıları açıp başka işlerle uğraştığım için bin pişmanım itiraf ediyorum 😦

    • Changmin olay yahu, her yaptığı kopartıyor.
      GD’nin çocuk karşısında çaresiz kalışı da bomba. Çocuk zaten…hmmm…ürkütücü.
      Hahah Onew’in yaptığı şabalaklıklara güzel kılıf uydurdun, bundan sonra bu açıklamaya çalışacağım 🙂
      O zaman Seungri’yi daha yakından tanımanı tavsiye ederim, zira pek komiktir kendileri 🙂

  6. Senin “şu video, şuradan, şuraya” demene hasta oldum. Hepsini izliyorum sırayla, eline sağlık 🙂 SeungRi’nin taklitleri süper ama adamın kendisi de komik. Bu videoda arkadaki dans edişine sürekli gülüyorum. http://youtu.be/xPW0CdKGRYk Shindong’la Taeyang’ın dansını yaptıkları video gerçekten bi ayrı harika 🙂 Teşekkürler tekrardan izleyip güldüm 🙂

  7. Geri bildirim: Yaran Kpop Videoları-2 | Kimbapsushi's Blog

  8. o kadar eğlendim ki gece gece:D:D tam bütün gün ders çalışmışken, sıkıntıdan ölüyodum ki imdadıma yetiştin :)senin gibi you tube da video izleme delisiyim 🙂 ama yelpazem çok dar sürekli aynı dansları izliyorum 😛 burda sayfam olmasa da yakında takip ediyorum öyle ki sık kullanılanlara kaydettim:D:D sayfan çok şirin 🙂 emeğine sağlık:)

  9. Kore TV programları izlemekten zevk alıyorum diye yazmışsın, The KMPlayer adlı Kore yapımı video oynatma programında Kore kanallarını izleyip, dans ve şarkı benzeri videoları toplu halde bulabilirsin.Programı kurup açınca karşına çıkacak yerden oyun oynayıp Hot100 ile de en son çıkan Kore şarkılarını izleyebilir, 1000’i aşkın Kore TV kanallarını izleyebilirsin baya kullanışlı yani { anime gösteren bir kanal buldum ara sıra bakıyorum:) }

  10. Bu arada söylemeyi unuttum, akşamları Kore TV kanallarına bakarsan 16-17:00 gibi yada daha geç eğlenceli yarışma programları başlıyor.600 kanallardaydı sanırsam, Korece bilmesen bile izlemesi baya eğlenceli ( en azından Çarkıfelek izlemekten iyidir değil mi?)

    • Selam teşekkür ederim tavsiyen için. Aslında uzun zaman KM Player kullanmıştım ama bu özelliğinden haberim yoktu. Bu bilgisayarımda bir kaç kez kurmayı denesem de sürekli sorun çıkardığı için olmadı. Ama bu lafın üzerine tekrar deneyeceğim sanırım, teşekkürler 🙂

  11. Hangi yazının altından başlayayım bilemedim. O yüzden bodoslama buradan dalıyorum.(Siz demeyip sen diye hitap edeceğim.Sonradan okuyunca çok acayip duruyor sizli bizli yazışmalar.Bunun için şimdiden kusuruma bakma.)Bu bloğu ve diğer blogları Kdramaları için takip ediyordum ama ilk yazım Kpop için olacak.Tuhaf bir durum benim için 🙂

    Temmuz 2011 inde Secret Garden’la başlayan Kdrama serüvenim, yalnızca OST’larla sınırlıydı.Önce dizileri izleyip sonra müziklere takılıyordum.Kpop maceram ise Playful Kiss’ten sonra Kim Hyun Joong’u araştırdıktan sonra başladı.Lucky Guy ve SS501 in Love Ya’sını dinlemeye başladım. Ardından T-Ara’nın Lovey dovey, Cry Cry ı geldi.Tabi izlememe sebebim The Greatest Love’la tanıdığım Cha Seung Won’un oynadığı klip olmasıydı.Tabi iki şarkıyı da çok sevdim klibin dışında o da ayrı.
    Sonrasında Mama2011 ödül töreni videoların geldi ve Suju’yla ilk tanışmam gerçekleşti.Tabi diğer videoları da izledim ama öyle bir performans sonrası SuJu yu unutmam mümkün olamazdı.2N1’in şarkısını ve sahnesi performanslarını da çok beğendiğimi söylemeden geçmeyeyim.Ardından Dream High’ı izlemeyip göz ucuyla bakarken gördüğüm iki oğlanın da aslında bir grubun üyesi olduğunu öğrenmemden sonra 2PM’le de tanıştım.Hands Up favorim oldu tabisi.Diziler sonrası Kpop maceramda son durağım Sungkyunkwan Scandal’ı izledikten sonra Yoochun şebeğini araştırırken JYJ ve DBSK’ye kadar gittikten sonra son buldu.(Bu dizinin 3 delikanlısını da hastayım, unutmadan)
    (Gumiho sonrası Lee Seung Gi ve Pasta sonrası Alex serüvenlerimde mevcut)

    Ve günlerden bir gün, yaran kpop videoları 2 başlıklı yazını okudum.Videoları izlerken çok eğlendim ve yaran kpop videoları 1 başlıklı yazını buldum.Suju’lu videoları izlerken inanılmaz eğlendim.Ve bir pazar günü sabahtan akşama kadar youtube dan SuJu üyelerinin yer aldığı tv programlarını izledim.Leeteuk, Eunhyuk,Shindong’lu videolar, beni o kadar eğlendirdi ki SuJu’nun sahne performanslarını da izlemeye başladım.Video videoyu açtı ve ben 1 aydır ELF olarak geziyorum ortalıkta.En başta sahne üzerinde kaç kişi olduklarını dahi sayamıyordum.Şimdiyse M, K.R.Y., T hepsini öğrenmiş bulunuyorum.Bir de ben Suju’yu 10 kişi olarak tanıdğım için eski videoları izlerken biraz yabancılışıyorum haliyle.Bunlar da kim oluyorum.Sonra jeton düşüyor tabi.
    Şarkı söyleyip dans ederken gerçek birer yıldıza dönüşen ama bunun haricinde şebeklikte sınır tanımayan Suju üyelerinden Siwon, RyeoWook ve Heechul’u çok soğuk buluyordum.Super Junior T performansları sonrası Heechul fikrimin değişmesini sağladı ama diğer ikisi hâlâ soğuk geliyor gözüme.
    Ve ve veeee Eun Hyuk…Elmayra misali kendisini sıkı sıkı sarıp boğazlamak istiyorum.Bu kadar sevimli bir yıldız yoktur yeryüzünde…Lee Teuk ve Donghae’li hallerine ayrı ölür biterim, bu şirinlik kumkumasının.Çok seviyorum nitekimmmm….

    Senin nezdinde Kdramaları sayesinde farklarına vardığım tüm blogculara da kocaman teşekkürler….İyi ki varsınız ve duygularınızı bizlerle paylaşıyorsunuz.Sayenizde bir sürü güzelliğin farkına vardım.Teşekkürler…

    Ve evsahibi, sana ne kadar teşekkür etsem de yetmez…Daha daha daha çok yazı yazman temennisiyle…Teşekkürler….

    • Vay ne güzel bir yorum bu böyle, okurken çok çok mutlu oldum. Blogu yazarken amacım biraz da olsa sevdiğim şeyleri sizlere sevdirebilmek olduğundan bu tür yorumlar beni ekstra mutlu ediyor.
      Uzak doğu alemi uçsuz bucaksız, girince çıkılamayan bir yer. Ben de senelerimi verdim ve hala bıkmadım diyebilirim. Kpop ise başlarda benim de sadece dizilerden aşina olup, biraz da burun kıvırdığım bir alemdi. Şimdiyse koyu bir kpopsevere dönüştüm ki eskiden pop bile sevmezdim.
      En koyu halim de ELF halim tabi ki. Suju’nun tüm elemanlarını ayrı ayrı sevsem de, şu yazımda dediğim gibi, favorim Eunhyuk’tur. Yeni bir Hyukkie fanı görünce hem seviniyor, hem de az biraz kıskanıyorum 😛
      Güzel sözlerin için ne kadar teşekkür etsem az, moralimin bozuk olduğu bir an keyfimi yerine getirdi diyebilirim.

  12. kesinlikle ama kesinlikle muhteşem bir yazı 😀 ay koptum gözlerimden yaş geldi 😀 benim de böle açıp açıp güldüğüm videolar var bunlar da çok güzelmiş 🙂 dbsk ya ve bigbang e koptum takip ettiğim gruplardan olmadıkları için bu hallerini bilmezdim heleki big bang ın hiç tahmin etmezdim 🙂 ama shinee her zamanki gibi koparttı onew in hala nasıl lider olduğunu anlayamıyorum ya cidden 😀

    • Çok teşekkür ederim öncelikle.
      Her grup derinine inince gayet şebek çıkıyor sanırım.
      Onew kesinlikle lider değil, maknae Taemin ondan daha iyi lider olurdu ahahah ama biz liderimizi bu şapşallıklarıyla pek seviyoruz 🙂

      • kesinlikle tüm şapşalıklarına rağmen ciddi ciddi sölediğinde gayette dinliyorlar onew i 🙂 taemin de şebelek ya 🙂 ve bencede her grubun derinine inince tam bir cümbüş çıkıyor ortaya 🙂

  13. Harika bir yazı olmuş cidden
    Özellikle changminin bağırması beni benden aldı yarıldım cidden bu videoyu nasıl gözden kaçırmışım inanamıyorum yorumunuda ayrı bir keyifle okudum:D ama hayalet görse bile o çığlık zor ya şaşırdığım nokta diğer 4 lünün bu kadar tepkisiz kalışı:D:D
    diğer videorı zaten ezberleyip cnm sıkıldıkça izlediğim videolar ilk videoyuda bu kategoriye hemen ekliyorum:D

  14. super junior gaz çkmelerinden sonra Suggestions bölümündeki videolara dalmışım kendimi zar zor buraya attım
    shinee dekilerin düşmeleri acayip komikti yaa
    ellerine sağlık

Bir Cevap Yazın

