Son Zamanlarda Dilime Takılanlar…

Kpop hakkında durdum durdum, bir kez yazınca da kendimi durduramaz oldum. Bahsedilecek o kadar çok şey var ki haliyle yazdıkça yazılıyor. Ancak bu kısa, öz ve yine pop severlere (kendimi de bu sınıfa dahil ettiğime inanamıyorum) tavsiye niteliğinde bir yazı olacak. Buyrun Mp3 çalarımda loopta takılan şarkılar…

1. Super Junior- Mr. Simple vs. Opera

Malum beklenen comeback gerçekleşti ve 2 haftadır Super Junior’la yatıp kalkıyoruz. Ben de kpopu bana sevdiren gruplardan biri olduğu için bekliyordum tabi ki. Albüme de adını veren çıkış parçası tam da beklediğim gibiydi, Bonamana ve Sorry Sorry benzeri bir parça. Yalnız dinledikçe daha da sevdim, işin kötüsü dilimden düşmez oldu. Uyurken bile içimden Mr Simple falan söylüyordum. Dans anlamında başta pek cezbetmese de canlı performanslarla dansını da beğendim, hele ki penguen dansı favorim oldu.

Eh o halde bu kadar bahsetmişken sizleri asıl klibi izlemek üzere şuraya alalım. Tabi sadece videonun çıkışı değil malum Kpop aleminde canlı performansların sergilendiği Music Bank, Music Core, Mnet Countdown, Inkigayo gibi programlara çıkmazsanız, tam geri dönüş yapmış sayılmazsınız. Bu yüzden grubun ilk canlı performansının geçen Cuma Music Bank’te yayınlanmasıyla kıyametler koptu. Twitter’da Worldwide Trending’e saatlerce kazık çaktı grup, Suju vesilesiyle performans sergileyen diğer gruplar da trending oldu. Keza bugün de bu haftanın Music Bank performansları yayınlanırken aynı olay tekrarlandı, ben de programın bugünkü bölümünü canlı izledim. Buyrun taze taze Mr Simple performansı. Bu arada ilk hafta performanslarında Superman ile giriş yapıldı (genelde ilk hafta birden fazla parça seslendirilir, 2. haftadan itibaren sadece çıkış parçası seslendirilir), onu da şuradan izleyebilirsiniz.

Peki Opera nerden çıktı? Aslında başlık içimdeki savaşı anlatıyor:P Opera albümün diğer bir gaz parçası, ilk dinlediğim anda Mr. Simple’dan daha çok sevdiğim bir parça oldu. Aslında albümde delice dinlediğim başka parçalar da var ama bu bir Suju yazısı olmadığından burada bırakıyorum. Opera’yı şuradan dinleyiverin. Tamam mı canlar? Alright?

2. MBLAQ- Mona Lisa

MBLAQ son aylarda aniden sempati beslemeye başladığım bir grup oldu. Daha önce Rain’in çıkardığı grup olduğunu duymuş, bir şarkılarını dinlemiştim. O zamanlar pek bir şey ifade etmese de Mona Lisa ile geri dönüş yaptıklarında sevmeye başladım, hemen eski şarkılarına da el attım. Bir baktım A Plus (fan club’larının adı) olma yolunda gidiyorum. Üstelik an itibariyle tüm grup üyelerini tanır, favori seçer olduğuma göre durum vahim demektir. Mona Lisa latin ezgileri taşıyan, tam yazlık bir şarkı ve her gün dinlediğim halde hala sıkılmış değilim. Bahsettiğimiz Mona Lisa’nın klibi için şuraya tıklayın. Bu arada yine sıkılmadığım 2 nolu favori MBLAQ parçam Stay‘i de dinlemeden kaçmayın.  MBLAQ’ın ayrıca son zamanlarda bayılarak izlediğimiz Scent of a Woman OST’sinde de bir parçası var, dinlemek için tıklayın, You and I.

3. Yonghwa- I Miss You

Heartstrings izlediğimize göre bu şarkıdan bahsetmemek imkansız. Zaten sevdiğim bir grup olan CN Blue’nun solisti Yonghwa’dan geliyor, I Miss You.

4. Jonghyun- So Goodbye

SHINee delisi olduğumu artık cümle alem biliyor. Bu grubu bu kadar sevmemin nedenlerinden biri de grubun en iyi sesi olduğunu düşündüğüm Jonghyun’dur. İşte onun City Hunter Soundtrack’inde solo olarak seslendirdiği süper parça, So Goodbye. Bu arada SHINee demişken grup Juliette parçasının Japonca versiyonunu yayınladı, şuradan izleyebilirsiniz.

5. Bunlar da son zamanlardan ziyade uzun süredir dinlediklerim, ancak bahsetme imkanı buldum. Öncelikle Untouchable adlı hiphop grubundan gelsin – çok tarzım olmasa da sevdim- You You. İkinci olarak 90ların Türk pop parçalarına (özellikle geri plandaki erkek olduğunu düşündüğüm vokalleri) benzettiğimden sevdiğim bir parça, Rainbow’dan Mach.

Nasıl unuturum editi: 2ne1’dan Ugly de şu aralar delice dinlediklerimden, bahsetmeden geçmek istemedim.

Yeni Kpop yazılarında görüşmek üzere…

16 comments on “Son Zamanlarda Dilime Takılanlar…

  1. Anamm bu Suju giftlerinin güzelliği ne böyle haha 😀
    Mona Lisa’yı yeni dinliyorum ama sanki klip bir yerlerden tanıdık geldi, beraber bu klibi izledik mi kuzu? Ya da ben başka bir kliple karıştırıyorum çünküm şarkıyı ilk defa duydum. Şu saranghee’li bölüm ve sonrasında hızlanmasına bayıldım. Bir de dolaylı olarak o kısımları söyleyen çocuklara bayıldım haha, bir de giriş müziğine bayıldım kısaca sevdim ben bu şarkıyı^^
    Repartuarıma bir şarkı daha kattığın için çok teşekkürler kuzum^^

    • Hiç hatırlamıyorum kuzu, sevdiğim her şeyi seninle paylaştığımdan yine cebren ve hile ile izletmiş olabilirem. Ama iyi grup iyi parça, diğer eserlerini de tavsiye ederim. Çocuklar da iyidir, hele ki favorim Lee Joon. Hemen bunlara da alıştım ahahah nolcak benim bu pedo nuna hallerim^^ Gerçi Lee Joon 1 yaş küçük sadece bu içimi ferahlatıyor^^

      • Ahah ya da çok benzer bir klip izlemiş olabiliz:) Beast’ın klipleri de buna benziyor azıcık^^
        Ben MBLAQ’i ilk çıktıklarında takip etmiştim. O da o zamnlar Rain’i çok takip ederdim dolaylı olarak bunlarıda takip ettim ahaha son zamanlarda ne yapıyorlar bilmiyodum^^
        Ah ah gençler iyidir yahu, yeni nesili seviyorum ahahaha

  2. Ben de zaten albüm çıkar çıkmaz Opera’nın yanında Be My Girl’ü seviyorum diye duyurmuştum her yerde. Daha sevdiklerim de var ama onlara giremedim, ayrı yazı düşünüyorum.
    IU da çok iyi bir sese sahip, gerçekten çok yetenekli.
    Teşekkürler yorumun için.

  3. Mr.Simple’i dinleye dinleye benim de dilime takıldı…Suju’nun diğer şarkılarını aynı şekilde zaten severdim…
    Yonghwa’nın oyunculuğunu sevmesemde, sesine bayılırım. Bu şarkıyı da sevdim…

    • Tabi ki Yonghwa’nın şarkıcılığı benim için de önce gelir ama oyuncu olarak da çok kötü değil yahu^^
      Mr Simple dile dolanmayacak gibi değil, aslında bunu tüm Suju şarkıları için söyleyebiliriz 🙂

  4. Suju sevgim herkesçe malum yeni albüm süper olmuş.Mr.Simple çok güzel ilk etapta pek alışamasamda dinledikçe beğendim ama ama Opera bana göre çok daha güzel…Ayrıca gifler süpermiş^^

    Şimdi takıldığım nokta MBLAQ dinlememiş yada yeni dinliyor olmanız:)Benim 1 aydır Mona Lisa dilimden düşmüyor:)Saranghae Saranghae Saranghanda Olalala demekten bıktım ama aynen devem ediyorum:)Ayrıca diğer şarkılarıda çok güzeldir yakından takip etmenizi öneririm…
    Bugünki Music Core proğramından:)

    Lee Joon ve G.O grupta beğendiğim üyeler:)

    • Bilmez miyim, Suju ya da SHINee muhabbeti yapasım gelince hemen sana koşarım zaten 🙂
      Ben de Mona Lisa ile Comeback yaptılar yapalı dinliyorum zaten ama daha önceden pek bilmezdim son 1 aydır haşır neşiriz kendileriyle^^ Bilmeyen çok ama. Sanırım yeni çıkan şarkıları ya da piyasayı herkes bizim kadar takip etmiyor. Ki bence MBLAQ hakkı teslim edilmeyen gruplardan, daha çok bilinmesi lazım. Bu konuda bir yaram da Beast, bana göre en iyilerden biri.

      Seninle favori muhabbeti de yapmıştık, Lee Joon biliyorsun benim de favorim ama sonra Seungho geliyor 😛

  5. Bu aralar en çok dinlediğm şarkı MBLAQ Mona Lisa şarkı çok güzel dinle dinle sıkılmassın zaten grubu ilk çıktığı günden beri takip ederim bu şarkılarıyla gönlüme taht kurdular bunda en büyük etki yakışıklı karizmatik eleman Lee Joon grupta en sevdiğim 🙂 diğer en sevdiğim şarkı City Hunter ostu So Goodbye. şarkı çok güzel Jonghyun sesi müthiş 🙂 SHINee grubunun en güzel sese sahip elemanı 🙂

    • Yaaa neden herkes Lee Joon’u seviyor, o benim oppam…demiycem tabi ki ahaha zaten istesem de oppa diyemem 😛 Demek ki boşuna beğenmemişim, iş varmış çocukta^^
      Senin So Goodbye’ı sevmeme ihtimalini düşünmedim bile kıhkıh malum Minho’nun dizisi 😛 Şaka bir yana harbiden her gün mutlaka dinlediklerimdendir.

  6. haha orası doğru sevmeme imkanım yok ama gerçekten çok güzel sesi var JongHyun’un 🙂 Lee Joon hem yakışıklı hemde yetenekli ondan çok dikkat çekiyor 😀

  7. Mr.simple albümünde herkes opera ve be my girl’ün iyi olduğunda hemfikir sanırım :))albümü ilk dinlediğimde benimde dikkatimi çeken bu 2 şarkı oldu.Mr.simple da dinlendikçe sevilen bi şarkı.Jonghyun shinee’deki en güzel sese sahip eleman bencede.mblaq’in sadece mona lisa’sını dinledim diğer şarkılarına da bakıcam ama 🙂
    CİNNET

    • Öncelikle hoşgeldin. Dinledikçe bütün şarkılarını sevdiğim bir albüm oldu Mr. Simple, an itibariyle favori bile seçemiyorum.
      Jonghyun’un sesine doyamıyorum ben de.
      MBLAQ’i kesinlikle tavsiye ederim 🙂
      Bir de sondaki “cinnet”in ne anlama geldiğini çözemedim^^

      • sevgili günlük(svglgnlk) blogu olarak 4 kişiden oluşuyoruz.Kaktüs Çiçeği bize blogger band diyo zaten.neyse 4müzde yazılarımızda kendi adımızı yani nicklerimizi kullanıyoruz ondan yorum yaparken karışmasın diye adlarımızı altına yazıyoruz.
        Cinnet

Bir Cevap Yazın

