Blogger N’lerini Seçiyor!

Öncelikle bu başlığa itirazım var, Blogger değil burası WordPress! Mim ordan buraya sıçrayınca böyle olmuş. Mimi yazan kişi blog alemindeki “en”leri seçiyor, olayımız bu, seçtiklerin de kafadan mimleniyor. Tatil dönüşü pek çok arkadaş tarafından gelen ödüllerimi görünce mutlu oldum, eh benim için de çingularımı ödüllendirmenin vaktidir. Ancak ondan önce beni ödüle layık gören La Fea, Bunu Sevdim, MaviHikaruivy, Makinosev, SecretHayalmiyim, Winpohu, Svglgnlk gibi çingulara kocaman bir teşekkür gönderiyorum. Yazısını görmediğim, unuttuğum varsa özür.

Ödüllerimle ilgili ufak bir istatistik vereyim. 4 kişi “En çok eğlendiren Blogger” ödülü vermiş. Teşekkürler ben de yazarken pek eğleniyorum. 3 kişi de “En müzisyen blogger” demiş, buna ayrıca sevindim. Bunun dışında en akıcı yazan, en çok bilgilendiren, en animeci gibi ödüllerim var. “En oppacı” ödülü ve “Yeşilci” ödülleri ise hormonal durumumu simgeleyen yorumsuz ödüllerim. Ben kendimi dongsengci olarak görüyorum, o ayrı.

Gelelim benim ödüllerime, endioskırgooztu…

En iyi tasarıma sahip blogger: Uğraşmayı seven bir dost, o yanlara kendisiyle ilgili detaylar ekledikçe ben daha da severek okuyorum. Bunu Sevdim tabi ki. Çukahanmida Buşi.

En güncel blogger: Hepimiz okul, iş güç ve sosyal hayat derken çok meşgulüz, blogları her dakika güncelleyecek boş vaktimiz yok açıkçası. Bu yüzden herkes gereken sıklıkta güncelliyor bence, güncellemeyenlerden bahsediciiz zaten:)

En meraklı blogger: Darkangel, daha kimsecikler yokken Japon sevgimizi paylaşırdık, hala da en sağlam Jpop yazıları kaleminden çıkar. Omedeto Darkchan. Bir de Makinosev var ki kadim oppam So Ji Sub’ın hayatı üzerine yazdığı kitap çok yakında seçkin kitabevlerinde…

En akıcı yazan: Çok var, alfabetik sırayla: Astrea, Bunusevdim, Hikaruivy, Lafea, Sermin

En çok bilgilendiren: Ucuiyagi. Blogunu okurken bazen kalem, defter elimde not tutasım geliyor, öyle bilgilendiriyor.

En çok özlenen: Chibi yok piyasada, biz arada Twitter’da görünce anlıyoruz yaşadığını ama kesinlikle daha çok yazmalı.

En çok eğlendiren: Yazılarını okurken en çok güldüklerim Hikaruivy ve Mavi.

En kaçak: Daha çok yazarsa ortalığın tozunu atacağını bildiğim Eymasar. Bir de gaza getirdi o kadar ama ortada yazı yok, Levarust toz bağladı blogun! Akira da var, iki yazı attı ortaya kayboldu, daha karpuz keseceğidik.

En modacı: Secret, bu konuda daha çok yazmalı. Bir de Nilü‘nün şahane bir blogu vardı zamanında, noldu ona?

En filmci: Sermin, Astrea. Sermin kıyıda köşede kalmış filmleri bulup çıkarır ve ne yapar eder izletir. Tayland sinemasına sayesinde kanımız kaynadı. Astrea ise filmleri zorla izleten bir anlatıma sahip, öyle vurucu noktaları seçip yazıyor ki izlemekten başka çareniz kalmıyor.

En animeciler: Rukiye ve Suspus. Üstelik kdramacılar da artık. Neden yazmıyorlar ki? En kaçak ödülünü de bağışlıyorum kendilerine haliyle.

En öğretmen: Benim lan! Gerçekten öğretmenim, çinça, honto. Burası ticarethane değil eğitim kurumu (elini kalbine götürüp yere yığılır…birden uyanır) Önce bana soracaksınız! Önce bana. Bi dakka ama harbiden örtmen olan bir de Rukiye var, hemi de çiçeği burnunda.

En megaloman: O da benim. Kimse kendine ödül vermezken kendimi şımarttığıma göre. Neyse gerçek megalomanları bilen biliyor 😀

En hikayeci: Severek okuduğum Astrea, Sermin, Hikaru ve Winpohu en güzel masalları anlatıp, pembe hayaller kurduran dostlar. Diğer arkadaşların hikayelerini de okumak istiyorum, zaman bulduğum anda acımam okurum.

En çok ziyaretçi gönderen: Lafea, Ofori ve Bunusevdim. Demek ki en çok okunan blogcular da onlar:)

Kimbap’ın Kategorileri

Gelelim benim kendi gönlümce uydurduğun kategorilere…

En Sayko: Astrea. Ahaha PsikopatPsikolog diyorum ben ona, saykopandaaa:)

En Meyhanedaş: İçebilen insanları severim, Sermin‘imle güzel içilir (ve özledim). Astrea’yı da unutmamak gerek.

En Harbi: Mavi. Ne bilim “harbi” bir tavrı yok mu sizce, yüzyüze de görüşünce aynısını düşündüydüm.

En tanışmak istenen: Bu listede bulunan ve henüz tanışmadığım herkes.

En organize: Şebeke gibi 4 kişilik blog Svglggnlk, yeni fark ettim kendilerini, daha çok Cinnet’i tanıyorum. 4 kişiden nasıl yazılar çıkmış bir bakmak gerek.

En oppacı: Herkes benim adımı vermiş ama bence Makinosev. Kim onun So Ji Sub’a adadığı gibi adadı kendisini, kim ulan? (Ben de öyleyim tamam, ondan da beterim kabul ediyorum. Sadece batağa birini daha çekmek istedim)

En Noona’lar, Yeşilciler, Fellowship of Panties’in yılmaz bekçileri: Lafea, Sermin, Hikaru, Hayal, Makinosev ve ShinMin.

En dostlar, gönlümün pandaları: Astrea ve Sermin. Bir kaç sene önce birileri çıkıp da blog aracılığıyla çok iyi arkadaşlar edineceksin dese güler geçerdim ama yanda blogları bulunan neredeyse herkes sürekli haberleştiğim kişiler oldu. Bazılarını bu yıl tanıdım, sevdim, bir kısmı daha kadim çingular. Hepinizi seviyorum. Pandalarım ise 2 tane, eksiği fazlası yok çok şükür, üstelik ne onlar ne de onlarla yapılanlar hayali değil, gerçek.

Gerçek dostların ve tüm blogcuların şerefine Kampaiii diyerek kadehimi sizlere kaldırıyorum.

26 comments on “Blogger N’lerini Seçiyor!

  1. Allah gari bu nasıl güzel bir ödüldür böle 😀 bu ödülü alırken arka fonda “organize işler bunlar” şarkısı çalabilir mi nöölllüürr 😀 yani çok teşekkür ederiz ödüle layık gördüğünüz için.. bol bol istediğiniz kadar gezinebilirsiniz blokumuzda biz hiç rahatsız olmayık yimilen 😀
    deli kız arya

      • Şimdi bu şarkı takıldı benim aklıma yeni bi şarkı bulana kadar da gitmez 🙂
        Bizi bu ödüle layık gördüğünüz içinde teşekkürler sayın kimbapsushi hanım 😀 Blogumuzun kapıları sonuna kadar açıktır efenim size bol bol ziyaret edin lütfen 🙂 oyy annesini ne kadar resmi konuştum :/
        Cinnet

  2. Benim de favorim darkangel ile en meraklı ödülünü paylaşmak ne büyük bir onur 😀 şu yorumun da öldürdü gülmekten “Bir de Makinosev var ki kadim oppam So Ji Sub’ın hayatı üzerine yazdığı kitap çok yakında seçkin kitabevlerinde…” nerde o günleer, keşke öyle bir şey olsa, ilk imza gününü Jisub’ın kafesinde verirdim 😀 😀 burdan panda sözü veriyorum 🙂
    En Oppacı ödülünü alırken only you film avişindeki gb bir bakış atıyordum, lütfen sizde öyle hayal edin, hayatımı adadım ben ona, tamam biraz abarttım mayıs ayından itibaren diyelim şuna (inadımı kırıp misa’yı izlemiştim de 🙂 ) 😀

    Ama işte “Çeken” bilir ancak; bkz kim çekmiş: Ben de öyleyim tamam, ondan da beterim kabul ediyorum. Sadece batağa birini daha “Çekmek” istedim!” imza: kimbapsushi 🙂

    “En Noona’lar, Yeşilciler, Fellowship of Panties” ödülü ile birlikte farkettim ki beni So Ji Sub var etmiş, o olmadan bu başarıları kazanmak benim için yalnız bir hayal olabilirdi, bu ödülleri Ji Sub’a armağan ediyorum… ve artık susuyorum 🙂 🙂

    • Rica ederim Makino’cum, hak ettin ve aldın. Yıllar önce beni oppa aleminin karanlık dehlizine(?) çeken de So Ji Sub’tı, bu yıl sana da aynısını yapmış, demek ki Ji Sub’ın böyle bir işlevi var. Ji Sub aslında bir misyoner ve … ahaha tamam susuyorum.

      Jisub’ın cafesinde sen imza verirken ben de onun elinden kahve içicem, sonra da Coffee Prince’teki bir kaç sahneyi uygulamayı planlıyorum, şaka şaka.

      Gerçekten de çeken bilir, hem de aynı adamın elinden çektim ben bunları, o yüzden senin manyaklığını ve sevgini çok iyi anlıyorum. Ben zamanla duruldum tabi (aslında durulmadım daha da açgözlü oldum:)) Bakalım sende durum ne olacak?

      Aviş mevzusunda, olur öyle şeyler diyorum:))

      • Hallyu Misyoner’i Jisub tuttum bunu 🙂
        Şaka demeseydin kalbime iniyordu 😀 😀
        bakalım bana zamanla neler olacak, ajushici başlayan evrimini dongsengci olarak bitiriyorsa yandık, kpop’a da el atmam lazım o zaman 😀
        Bir kez daha teşekkür ediyorum, sağolun varolun 🙂

  3. Efendim teşekkür ediyorum ödüller için. Noonayım ama biane demiyorum artıkın 😀 Çünkü yanımda yeşilci arkadaşlarım var kurduğumuz bu bağ her geçen gün güçleniyor 🙂 Felsefimiz ve açtığımız ışıklı yolun yeni takipçileri olması da güzel. Ama ben sınava tabii tutalım diyorum ha ha ha 🙂 Ciddileşirsek eğer akıcı yazdığımı düşünmene sevindim elimden geleni yapıyorum. Blog arkadaşılıklarına gelince seninle aynı fikirdeyim kim derdiki varlığından bile haberdar olmadığımız bu insanlar gün gelecek en yakın arkadaşlarımızdan daha yakın olacaklar bize. Garip ama güzel 🙂

    • Rica ederim Yeşilsever dost. Bu akımın öncüleri olarak birliğimizin sağlıklı bir şekilde ilerleyebilmesi için çalışacağız, çalışacağız ve daha çok çalışacağız. Dediğin gibi bence de üye alımlarını sınavla yapmak mantıklı, twitterda o kadar kişi nasıl konuşuruz hem “don” der kalırız 😛
      Yazılarını keyifle okuyorum tabi ki, yoksa 2 yıldır takip eder miyim?

  4. Abov sonunda Buşi de oldum. Amanın benim bu lakabım nerelere gidiyor kimbapım suşim 🙂 Kim’cim senden sonra bu olarak kısalıvermiştim, galiba şimdi zaman uzama zamanı 🙂
    Şefin Tavsiyelerine yapılmış sayfa senin içindir kim’cim, sen istemiştin. Bana kalsa yazıp sonra silmek gibi garip işlerle uğraşıyor olabilirdim hala 🙂
    Ödüller için teşekkürler ediyorum
    O blogger meselesini de kimse değiştirmedi gerçekten, orijinali böyle dedi herkes devam etti 🙂 Sen de dahil tabii 🙂 Ama galiba bu mim bloglar arasında şimdiye kadar yayılmış en hızlı mimlerden oldu. Başka alakasız bloglarda da alakasız kategorilerde rastlıyorum, yemek blogları ayrı kategoriler, el işi tarzı bloglar ayrı, moda tarzı bloglar ayrı. Komik geliyor artık 🙂

    • Evet Buşi yalnız benim Suşi ile kafiyeli oldu, bir şiirde ikimizin adı geçebilir ahaha saçmalıyorum farkındayım. Baktım senin isim güdük kadar kaldı, dedim artık Buşi’ye hakkını teslim etmenin vaktidir 🙂
      Aigouu ilk defa biri benim için sayfa açıyor, ağlayabilirim^^ Ben çok seviyorum Şefin tavsiyelerini valla, aksatmadan okuyorum ama onunla bitmiyor, blogun göze en çok hitap eden bloglardan, hakkını teslim etmek gerek 🙂
      Başlıktaki hatayı ben de devam ettirdim aslında isyan ettiğim halde, o da tuhaf 😀
      Ödülleri hak ettiniz efendim, çok reca edicim.

  5. Ah ah öncelikle çok teşekkürler dostum, sizden böyle ödüller almak ayrı bir sevindiriyor^^
    Öncelikle meyhanedaş da ne:P ama en organize kategorisini çok beğendim ne yalan söyliyeyim. En sayko için söyleyecek söz bulamıyrim gettii gelecekteki müşteriler gettiii:P
    Blog dostluklarına gelince çok çok iyi insanlar tanıdığım için çok mutluyum. İyi ki varsın blog, iyiki varsın dostum ve saolasın 😀

    • Rica ederim dostum, hakettin ve aldın.
      Meyhanedaş derken acık zorladığımın ben de farkındayım ama “Rakı sofralarının vazgeçilmez insanı” tarzı bişey yazamazdım, en kısa bunu buldum muhtemelen benim beceriksizliğim, bir yerlerde daha uygun bir kelime mutlaka vardır.
      Saykosun kuzu yapacak bişey yok 🙂 Ama ben seni sayko hallerinle kabul ettim, sevdim 😛

      • Dur şimdi hibersonik başlıklar bulacam ben bu katagoriye: alkoldaş, alkolsever, içkidaş:P (ııyy kaybolup gideyip sonsuzlukta yok olayım:P )
        Siz beni böyle sevdiniz diye böyleyim zaten:P (Burada “Ben böyleyim” şarkısı arka fonda çalmaktadır)

  6. En eğlendiren, en akıcı ve en noona-yeşilci ödüllerimi neşeyle alıp vitrinime koyuyorum kimbapcım, sağolasın var olasın 😀 😀 Ama en çok en hikayeciye sevindim galiba, eheh 😀 Bu kategoriyi düşündüğün için tişkür ettim 🙂 🙂

    ayrıca sana twitter’dan özel mesaj atcam, artık meraktan çatlamak üzereyim çünkü! 😛

    • Rica ederim, hak ettiniz ve aldınız. Bana değil kendinize teşekkür edin, yo yo ben hiç bir şey yapmadım 🙂 Ayrıca hikayeleri hiç unutur muyum? Hepimiz o kadar emek harcıyoruz, blogdan daha çok vaktimizi alıyor valla 🙂

      At bakalım neyi merak ettiğini merak ettim ben de 😛

    • Peki Sansennim 🙂 Sınavda hangi konulardan sorumluyum, bir de istediğim sorudan başlayabilir miyim?
      Hehe rica ederim efendim, şaka bir yana, ödülü sonuna kadar hakettin 🙂

  7. ben de seni eğlenceli seçenlerdenim. O kadar eğleniyordum ki düştüm peşine tee ne zamandan. Ben bu hatunu bulurum arkadaş dedim. Bu yolda Astrea da yardımcı oldu sağolsun 😀
    İzmir’in güzel kızlarını zaman zaman kıskandım da be. Ulan ne güzel arkadaş oldunuz siz öyle. Severek takip ediyoruz efenim.
    Harbi olma durumuna ise sevindim ne diyeyim. İçim dışım bir diyorum ya. İşte öyle. Ve en güzeli artık seninle aramızda bir kırgınlık,küskünlük olmaz Allaha şükür. Artık ben seni tanıyorum diyebiliyorum iyi kötü. Sen de beni bildin ya. İçim rahat. Keşke herkes bizim gibi harbi olsa da saçma sapan sebeplerle arkadaş kaybetmesek.

    • Ben de iyi ki tanışmışız, gelmişsin buralara diyorum ve bu sene de bir İzmir ziyareti bekliyoruz senden.
      Neyimizi kıskandın yahu ama şu açıdan haklısın Astrea en yakınlarımdan biri oldu, çok da iyi oldu nazar değmesin 🙂
      Sen ve bir kaç kişi daha var aklındaki sözüne de yansıyan, herkes öyle değil ne yazık ki. Bu yüzden ayrı yerdesiniz. Önemli olan fikirlere, alışkanlıklara saygı bence, o durumda ilişkiler bozulmuyor. Farklılıkları kabul etmek lazım ve en önemlisi bir arkadaşlığı yürütmek için dürüst olmak önemli. Bunlar varsa dediğin gibi arkadaşlıklar bozulmuyor 😀
      Biz çekiksever blogcular da hep böyle kalırız umarım 😉

Bir Yanıt Bırakın

