Şirinim, Şirinsin, Şirin…

Şirinler filminin de vizyona girmesiyle… demeyeceğim tabi. Sizce bu blogta çekiklerden başka bir şeye yer var mı? Benim Top Ten merakımı bilen bilir, bilmeyen ilgili yazılara şuradan ulaşabilir. Sevdiğim şeyleri listelemeye bayılıyorum, hatta bazen o kadar saçma şeyleri listelemek geliyor ki içimden, çoğunlukla kendimi güçlükle zapt ediyorum. Peki traşı kesip bu yazının meselesine gelelim.

Çekikler genel anlamda şirin insanlar. Kısa boylu, çekik gözlü, güleryüzlü ve iyi niyetli insanlar olmaları onları belki bizlerden ayırıyor. Bu yüzden olsa gerek kendileri de şirin şeylere bayılıyor. Mesela Kore’de yapılan şirinliklere “aegyo” adı veriliyor, pek çok programda ünlülerden aegyo yapmaları isteniyor takip edenler mutlaka rastlamıştır. Bazıları şu videodaki SHINee’den Minho gibi ısırılası olurken, diğerleri SNSD’den Sunny gibi grup arkadaşları için bile çekilmez olup, sırf aegyo yaptığı için tartaklanabiliyor.

Bunlarla kalmıyor tabi, dünyanın bir ucundaki uzak doğudan bize kadar ulaşmış ve şirinliği temsil eden pek çok karakter de var. Pucca gibi, Hello Kitty gibi karakterler aslı astarı bilinmeden de ülkemiz hatunlarınca bağra basılabiliyor. Benim yazımın konusu bunlardan çok kendimce şirin bulduğum uzak doğulular olacak, Japonlardaki şirinlik merakını ayrıca okumak isterseniz sizi Bunusevdim’in yazısına alayım.

Şimdi benim tamamen paşa gönlümce belirlediğim alanlardaki şirinlik muskalarına gelelim.

En Kawai Dorama Karakterleri

Jdramalar, doramalar ya da Japon dizileri… Genelde şirin karakterler üzerine kurulu olduklarından listelemeye onlardan başlamaya karar verdim.

1. Nakatsu (Ikuta Toma)- Hanazakari No Kimitachie

Hana Kimi’yi pek çoklarına sevdiren kuşkusuz şekerlere banılası Nakatsu karakteri. Karşılıksız aşkı yüzünden yana yakıla dolaşan bu karakterin diğer platoniklerden farkı malumunuz aşık olduğu kişinin bir erkek olduğunu sanması. Onun bu bocalama dönemindeki halleriyse görülmeye değer. Vücut dilindeki hünerlerini sergilediği monologları, Mizuki’yi görünce düştüğü haller bir yandan güldürürken bir yandan da kawai çığlıkları atmanıza neden olmuş olabilir.

Hana Kimi yazım için tıklayınız.

2. Akira (Yamapi)- Nobuta Wo Produce

İlk gördüğünüzde “Bu çocuk neden sarhoş gibi yalpalıyor” diye merak edersiniz belki ama emin olun kısa zamanda bağrınıza basacaksınız. Kon-kon şeklinde selamlaşmasını görüp de gözlerinden kalpler fışkırmayana rastlamadım şu ana dek. Üstelik bu şirin mimik ve hareketlerin çoğunu Yamapi bizzat üretmiş, mesela Nobuta Power Chunyuu hareketi onun eseriymiş. Normalde gayet soğuk olan birinin bu kadar şirin bir karakter yaratabilmesini de ayrıca alkışlamak gerek.

Nobuta Wo Produce yazım için tıklayınız.

3. Domyouji Tsukasa (Matsumoto Jun)- Hana Yori Dango

İlk bölümde tam bir zalim olduğunu gördüğünüz bu acıma, merhamet hislerinden yoksun çocuktan nefret edebilirsiniz ama biraz bekleyin çünkü bir kaç bölüm sonra “Kyaa” nidalarıyla bayılacaksınız. Domyouji benim en sevdiğim dizi karakterlerinden biri. Çocuksu, şımarık bir o kadar da fedakar ve aşık. Arkadaşlarının da deyimiyle, o sadece Makino söz konusu olduğunda “insan” gibi davranabiliyor. Tüm serseri ve kendini beğenmiş görüntüsü altında yalnız ve naif. Bu yüzden Makino onu hayata döndüren ve yalnızlığını unutturan tek kişi. Hana Yori Dango fetiş dizim olduğu ve hatırlayamadığım kadar çok izlediğim bir dizi, bu yüzden kendisine çok ayrı bir sevgi beslerim. İmkanım olsa evde de beslerim, Kimi wa Petto hesabı^^

Hana Yori Dango yazım için tıklayınız.

4. Hotaru (Ayase Haruka)- Hotaru no Hikari

Eh artık hatunlardan da bahsedelim, ayıp olmasın. Hotaru bir neslin “Himono onna” olduğunu fark etmesine ön ayak olmanın yanı sıra delice güldüren, çok şirin ve eğlenceli bir karakterdir. İşyerinde ne yapacağını bilen, bakımlı ve olgun bir kadın imajı çizen Hotaru evinde “aşırı” rahattır. Tüm bu rahatlığı ve Buchou ile ilişkisi onu şirin yapan detaylardan sadece bir kaçı. Yalnız yaşayan biri olarak kendime inanılmaz yakın hissetmiş ve sevmiştim.

5. Nodame (Ueno Juri)- Nodame Cantabile

Hotaru’nun piyano çalan ve belki de çok daha pasaklı versiyonu olan Nodame, “gerçek anlamda” bir çöplükte yaşar. Piyano başında da bu dağınıklığını sergiler, çalış stili bile dağınık aynı zamanda garip bir şekilde etkileyicidir. Orkestra şefi olma hayalleri kuran ve konservatuarın genç yeteneklerinden biri olarak görülen Chiaki bile onun yanında değişir, şirinliği tarafından esir alınır. Nodame bazen sinirinizi bozacak derecede dağınık olsa da Chiaki arkasını topladıkça siz de ekran başında rahatlarsınız. Nodame kendisinden başka biri olarak bahsetmeyi de sever. Bu onu şirinleştiren detaylardan sadece biridir.

Nodame Cantabile yazım için tıklayınız.

En Kyeopda Kdrama Karakterleri

1. Ji Heon (Ji Sung)- Protect The Boss

Yakın zamanda bu dizi hakkında yazdığım yazı herşeyi açıklıyor aslında, fazla söze pek gerek yok. Ji Heon inanılmaz tatlı bir karakter. Belki de izlediğim film ve diziler içindeki en çocuksu jön(!). Normal bir jönden beklediğiniz karizmanın k’sinin olmamasını geçtim, ekstra çocuksu. Kendisinin yanaklarını falan çürütmek istiyorum, o derece.

Protect the Boss yazım için tıklayınız.

2. Yeorim (Song Joong Ki)- Sungkyunkwan Scandal

Bu diziyle ilgili yazımda da bahsetmiştim, Yeorim şirinliğin kitabını yazıp, üstüne best seller yapanlardan. Sadece gülümsemesini görmek bile sizin de salak salak sırıtmanıza neden oluyor. Üstelik zeki bir karakter de. Uyanıklığı sayesinde hayati sorunları bile tereyağından kıl çeker gibi hallediyor. Bu yüzden de kalbimizin ayrı bir köşesine kuruluveriyor. Gerçi sadece gamzeli gamzeli gülmesi yeter.

Sungkyunkwan Scandal yazım için tıklayınız.

3. Gumiho (Shin Min Ah)- My Girlfriend is a Gumiho

Baştan sona zaten şirin olan bu dizide şirinlik pastasındaki aslan payı Shin Min Ah’ın oluyor. Bu diziden önce dram türündeki A Love To Kill’de izlemiş ve güzel olduğunu düşünmüştüm, ancak bu diziden sonra yenilgiyi kabul edip, boks eldivenlerimi sandığa kaldırdım. Zira hatun hem çok güzel hem de inanılmaz şirin. İtiraf ettikçe yanaklarının kızarması, biftek görünce kendinden geçmesi. tüm hoi hoi ve nomu nomu nomu gibi sloganlaşmış sözleriyle kalbimizin en pembe köşelerinden birine kapak atmıştır.

4. Jeremy (Hong Ki)- You’re Beautiful

Diziyi sevdiren bir şey varsa o da başrollerden çok yan karakterlerdir. Jeremy ise civciv saçları, şirin kıyafetleri ve Jolllie diye ortalıklarda salınmasıyla şirinlik katsayısını artıranlardan. Normalde sesine hasta olduğum bir solistin, tüm deneyimsizliğine rağmen bu kadar sevimli bir karakter yaratması takdire değer.

5. Joon Hee (Kang Min Hyuk)- You’ve Fallen For Me

Belki klişe bir gençlik dizisiydi ama karakter bakımından oldukça başarılıydı bu dizi. Diziyi daha da izlenir kılansa şirinlik muskası, daha çok baterist olarak bahsettiğimiz Joon Hee idi. “The Stupid” grubunda baget sallayan elemanımız durmak bilmez bir iştaha sahip. Bir de Natasha ya da Unni diye hitap ettiği aşkı var ki onunla yemeklerini bile paylaşıyor, düşünün yani. Sahnede devleşen bu çocuğu günlük hayatında geek gözlükleri ve şapşal ifadesiyle tanımak, aynı kişi olduğunu anlamak zor. Kesinlikle o olmasa bu dizi eksik olurdu. Asıl mesleği müzisyenlik olan (bkz: C.N Blue) Min Hyuk gerçekten iyi iş çıkarmış, tebrikler buradan.

You’ve Fallen For Me yazım için tıklayınız.

Bonus. Tae In/Han Kyul (Gong Yoo)- Hello My Teacher/Coffee Prince

Joo Won (Hyun Bin)- Secret Garden

Dok Go Jin (Cha Seung Won)- The Greatest Love

Bu karakterlerin hepsi daha çok aşık halleriyle gözümüzde sevimli hale gelmişlerdir. Gong Yoo’nun önce öğretmenine aşık, asi öğrenci halleri sonra da gülüşüyle eriten Han Kyul halleri gönlümüzde taht kurmuştur. Hyun Bin’in Joo Won karakteri ise ayrıca şabalak olduğundan zaten şirin olmak için doğmuş diyebiliriz. Aynısı absürdlüklerin ustası Dok Go Jin için de söylenebilir. Ayrıca en sevdiğim 3 kdramanın da esas erkekleri olur bu 3lü, apayrı bir yerdedirler.

Coffee Prince, Hello My Teacher ve The Greatest Love yazım için tıklayınız.

En Şirin Kpopcular

1. Taemin (SHINee)

Başka kim olabilirdi ki? Yüzünde sürekli tatlı mı tatlı gülümsemesiyle SHINee grubunun yetenekli maknae’si Minnie listenin zirvesine kolayca yerleşiyor. TV programlarında çoğunlukla küçük yaşıyla alay konusu olsa da Taemin her gün geliştirdiği yeteneğiyle daha fazlası olduğunu kanıtlıyor. Özellikle geçen rastladığım alttaki giflerde Jonghyun ile ikisine çok güldüm yalnız, eklemem gerek.

      

2. Nichkhun- 2PM

Yüzünü her gördüğümde gülümsediklerimden. Boncuk gözleri ve şirin hareketleriyle kesinlikle listenin 2. sırasında olmayı hak ediyor. Gariptir bu çocuk tişörtünü sıyırdığında ortaya hayli kaslı ve seksi bir erkek çıkıyor ama onun haricinde inanılmaz sevimli ve sempatik olmayı başarıyor. 2PM’i 2PM yapanlardan, seni seviyoruz Nickhun.

3. Yoochun (Micky)- JYJ

Eski DBSK üyesi olan Yoochun bildiğiniz gibi şimdilerde JYJ grubuyla müzik hayatına devam ediyor. Malum DBSK ilk Kpop gruplarımdan ardından JYJ de en sevdiklerimden oldu doğal olarak. O zamanlar daha çok Jaejoong’u tanırdım gruptan. Yoochun hatta itici görünürdü Mirotic’teki saç modelini sevmezdim. Kendisini tanımam Sungkyunkwan Scandal ile oldu ama malum orda da benim açımdan Yoo Ah In ve Song Joong Ki’nin gölgesinde kaldı. Ancak kısa zaman sonra çeşitli videolar sayesinde baktım ki ben Yoochun’ı sevmeye başlamışım. İnanılmaz sevimli olduğunu o zaman fark ettim – özellikle saçları kısayken hehehe. Bu arada bazı fanlar inatla “Yuçun” diye okusa da ismi “Yuçan” diye okunur, bunu biliyor muydunuz?

4. Yoseob ve Doojoon (B2ST)

Bu grubun 6 üyesine de bayılıyorum ama şirinlik dersek bu ikiliden şirinini bulamam sanırım. Yoseob zaten çok sevimli ve çocuksu bir yüze sahip. Ayrıca aegyo selcaları ile ünlü. Doojoon ise güya lider olacak ama nerde bir saçmalık altından o çıkıyor. Zaten komedi dizisi All My Love’da oynamışlığı var. Grup arkadaşları Hyunseung bile “Şapşal Doojoon” diyerek alttaki fotoyu twitterda paylaştı, arkadan çıkan yüze dikkat. Doojoon her fotoya girmeyi başarır, bu konuda iddialı. Ben de onları en çok bu samimiyetleri yüzünden seviyorum ve listemde yer veriyorum efendim.(ve bir cümle bu kadar boktan bağlanır)

Şurada B2ST’ten, SHINee’den ve daha pek çoklarından bahsettiydik, tıklayınız.

5. Jo Kwon (2AM)

TV programlarının aranan yüzlerinden Jo Kwon Kpop aleminde ilk tanıdıklarımdan. Grubunu hiç bir zaman doğru düzgün dinlememişimdir ama Kwon beni defalarca gülme krizine sokmuştur. İlk olarak geçen yıl Ga In (Brown Eyed Girls) ile We Got Married programında dikkatimi çektiler. Programı izlediğimden değil ama neredeyse 1.5 yıl süren bir yalancı evlilik sürdürüp, en sevilen çift olduklarından orda burda bolca rastladım. Sonra baktım ki Kwon inanılmaz çatlak biriymiş. Özellikle hatun gruplarına olan ilgisi ve kontrolsüz danslarına bayılıyorum. Son zamanlarda dostum Sermin‘in gönlünde de taht kurduğundan bu listede gururla yer veriyorum.

Bir Top5 listemizin daha sonuna geldik dostlar, ancak çok yakında gereksiz yeni bir sıramalayla insanlık adına gereksiz bir iş daha yapacağım, o zamana dek, Jae ne^^

Reklamlar

42 comments on “Şirinim, Şirinsin, Şirin…

  1. Öncelikle oğlumun resmini kullanmışsın sormadan 😛 Neyseee bir bak Nichkun için sordum sana da herkese bu arkadaşa bakmak caiz midir dedim :)) Caizdir dediniz. 🙂 Korelilerde Jeremy hariç katılıyorum listeye. Yani oyuncular için olana Boybandleri tanımıyorum henüz. Acaba minik Rainler mi dye baktım ama değilller :)) Öyle yani. Bu arada yeri gelmişken Minik Rainler, ya da Mini Rainler yazını bekliyorum :))

    • Hehe Nickhkhun’u sorunca demiştim şirin buluyorum hatta bir yazımda bahsedicem ama buyur al deyu, demek oğulluğa uygun gördün. Ama o vücut 😛
      Mini Rainlerden birini ekleyecektim ama onlar da şirin olsa da diğer özellikleri benim için daha ön planda. MBLAQ yazım bir sonraki olacak, sana sözüm aklımda 🙂

      • Yok canım onu değil 🙂 Onu ne oğul olarak alayım 50 yaşında mıyım ben? 🙂 Mansoonu diyorum o benim oğlum. Oh My Lady’deki ufaklıkda benim kızım 😀

  2. Bu listeye nasıl katınılmaz. Yavrum Jo Kwon’umda var ki tadından yenmedi. Onu bir kaç kez okudum nihahaha :D:D:D

    Taemin ile Jonghyun’un bu giflerini tumblr da gördüğümde yarılmıştım burda bir kez daha yarıldım 😀

    Beast’i yeni yeni dinlemeye başladığım için henüz kim kimdir ayırt edemiyorum funny videolarada dalmadığımdan onlara no comment 😀 Nickhun feci şirinlerden ama. Listede olması gerekirdi tabi 😀

    Dizilerdeki şirinliklere gelince hepsine 2 kez katılıyorum. Nakatsu yavrum Homo canay :D:D taht kurdu gönlümüze ve nodame bir insan bu kadar mı tatlı olur “Sermin onu seviyor ” 😉

    Bu liste işi iyi oluyor ya hatta bunu senden yeniden bloglayabilirim 😀 Pandam hazıra konabilir miyim ? 😀

    • Teşekkür ediyorum canım 🙂 Jo Kwon kısmına sevineceğini biliyordum 😉
      Taemin ve Jonghyun’un gifini Astrea ile beraber gördük ve dakikalarca gülmüştük, buraya koymazsam çatlayabilirdim 🙂

      Sonunda yoğun kulis çalışmalarımın meyve vermesine ve birinin Beast dinlemeye başlamasına sevindim. Tanıdıkça seveceğin sözünü veriyorum 😛

      Bu arada yeniden bloglamak derken mim gibi bir şeyi mi kast ediyorsun, öyleyse istediğin her an yazabilirsin pandacım, hatta yazıya seni mimlediğim ibaresini hemen iliştirebilirim 🙂

      • Yok yok Asti bir ara demişti ya artık wordpress tede yeniden bloglama var tumblr gibi diye onu dedim 😀 Ben bu listeyi yazana kadar oy oy yıl geçer. 😀 Bildiğin hazıra konacaktım 😀

  3. @Ser_min
    Pandam ancak anladım kusura bakma^^’ O halde onu da yapabilirsin, sana her yol mübah 🙂 En iyi arkadaşım olduğun halde gelip soruyorsun ya yine de, herkes senin gibi olsa keşke.

  4. senin bu top tenlerin çok eğlenceli oluyor sonuna kadar okudum yazıyı 🙂 Kang Min Hyuk şirinlikte Jeremy’i tahtından etti bence, gerçekten çıtırlığı pıtırlığıyla diziyi izleme sebebi oldu 🙂 song joong gi, nakatsu, matsujun hepsi şahane 🙂

    • Teşekkürler, ben hala Hong Ki’yi daha şirin buluyorum, belki kendisini dizi dışında da çok sevmemin etkisi vardır. Çok yetenekli buluyorum. Uzak doğulular için şirin olmak zor değil valla, bize ekran başında ayılıp bayılmak kalıyor 😀

  5. Benim yorumuma başlayacağım isim belli kim’cim. Yoochun’un adı Yuçan diye mi okunuyor ben Yuçon diye biliyordum. Yuçun olmadığını bilmeme rağmen ben de hala öyle sesleniyorum kendisine 🙂 Bu arada Yoochungillerin yeni bir reklam filmi var, reklamın safı yine kim acaba? 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=acy4l_NIg94&feature=related
    Kpopçuları tanımamakla beraber Taemin gif’leri beni çok güldürdü. Ha bir de Min-ho’ya koptum, sevimli oğlan çocuğu seniiii
    Zaten dizi listelerin tam anlamıyla kawaii ve kyopda 🙂 Hotaru’ya karşı özel bir sempatim var, Hotaru no Hikari’nin 3. sezonu çıksın diye her gece dua ediyorum hahahahhah. Ji-heon’dan da son 6 bölümde bir şirinlik atağı bekliyorum şahsen, yapsın bize bir güzellikler şirin şey

    • Bilmez miyim Bu’cum Yoochun sensiz, sen Yoochun’sız düşünülemezsiniz 🙂
      Reklam filmini izledim, amanın yine gülümsemesiyle salonumu aydınlattı köftehor 😉
      Jonghyun’un bacak tüylerini temizledikleri gif günlerce döndü nette, kpopu bu tür komik ayrıntılarla dolu olduğu için de seviyorum 🙂
      Hotaru başka, 3. sezona ben de hayır demem valla. Ji Heon ne yaparsa yapsın şirin gözümde, zaten dizi de 2 bölüm uzatıldı, değmeyin keyfime.
      Şimdi aradım buldum, şu alttaki videonun 14. saniyesi gibi Yoochun’ın ismi okunuyor, takdiri sizlere bırakıyorum 🙂

    • Affınıza sığınarak bana yöneltilmemiş bir soruyu cevaplıyorum 🙂 Yoochun’un adında geçen 어 harfinin tam Türkçe karşılığı yok. “o” ile “a” arası bir ses. Şöyle anlatayım; “o” sesini dudaklarınızı yuvarlamadan çıkarmaya çalışınca orada geçen ses tam anlamıyla çıkıyor. Yuvarlak o için 오 (oppa’daki gibi), a içinse 아 (appa’daki gibi) kullanılıyor. Bugünlük Korece dersimiz bitmiştir, dağılabilirsiniz 😛

      • Hehe tabi ki aydınlatman güzel oldu. Bu’nun Korecesi de bana bin bastığından o Yuçon deyince bir an sorgulamadım değil kendimi ama ben işin matematiğini bildiğimden değil, hep videolarda Yuçan diye duyduğumdan dedim, hala da kulağıma öyle geliyor. Demek belli durumlarda okunuşu değişebiliyor, sağol bilgilendirdiğin için çingu.

  6. Yine süper bir yazı olmu hepsinide tam onikiden vurusun;) Bütün sevdiğim kareterleri bir arada gözünce dizileri tekrar izleyesim geldi ya:D Özelliklede uzun zaman önce izlediğim Nakatsu ve Akira oyy yirim ben onları, hepside birbirinden sevimli karakterlerdi. Dizi ve filmleri sıkılmadan izleme sebeplerimiz…
    Yalnız Taemin gıflarını görünce koptum ahahhah:D

    • Teşekkürler Koredelisi. Ben de yazarken tekrar izleyesim geldi valla, kendi çapında kore-japon dizi ve müzik zevkimi özetleyen bir yazı oldu da diyebiliriz 😉
      Gifler bomba^^

  7. @lafea
    Ben de Yeşilci Lafea bunu nasıl yapar diye şaşırmıştım, senin ona oğlun olarak bakacağına ihtimal vermediğimden şaşırdım zaten. Mason hepimizin oğluşu 🙂

  8. Amanın ne kawai ne yeppuda bir post olmuş böyle ellerine sağlık dostum 😀
    Dizilerdeki şirinlikler listene noktası virgülüne kadar katılıyorum, bir tek Hotaru’yu izlemedim yani aslında izledimde ilk 2 bölümünü sonra devam edemedim nedense, yaklaşık 3 yıl kadar önceydi haha:D hatırlarım o zamanlar yeni çevriliyordu böle ayda bir falan bir bölüm geliyordu nerde şimdiki günü gününe çeviriler ahh ahh (eskiden buralar dutluktu muhabbettine girmicem tamam:P )
    Japonlara eklemek istediğim şimdi izlediğim Ouran’daki Tamaki olurdu heralde o da pek şirin olmuş bu rolde ♥
    Koreli listene canı gönülden katılıyorum dostum, düşünüyorum düşünüyorum aklıma başka gelmiyor allatta saydığın isimler de tatlıydı ama aynı zamanda bir karizmaları vardı o yüzden bende onları şirinlik sınıflamasına koyamadım, onlar ayrı bir karakter onlar bir yaşam tarzı 😀

    K-Pop a gelince Teamin’in giflerine hala görünce gülüyorum, ilk baktığımız zamanı hatırlıyorum
    resmen gözümden yaş gelmişti (gerçi gülünce hep gözümden yaş gelirdi bu sefer daha bir fazlaydı:P

    Hadi Jonghyun’un kendi bacak kıllarını kesmesini bir derece anlarımda benim koptuğum nokta Taemin’in ona yardım etmesi oldu bir de KyuHuyun2un arkada her şey normal gibi takılması haha 😀

    • Dostum Hotaru’nun ilk sezonunu sana vermiş olmam lazım. Hala izlemedin mi? Otur sıfır.
      Ouran’ı izlemediğimden bilemicem ama sevimli olduğuna eminim, hepsi sevimli zaten 🙂
      Korede benim de Bonus kısmıma almamın nedeni şirin kavramının da ötesinde bütünüyle bayıldığım karakterler olması aslında, sadece şirin demek yetmiyor haliyle^^

      • Ah evet verdin dostum ama bir türlü izleyemedim üstelik güzel olduğunu ve o zamnlar çok sevdiğimi biliyorum:) Que sera sera kehanetini gibi bu da ama bir gün izleyip pişman olucam daha erken izlemediğim için 😀
        Japonlar ve kawai eş anlamlı olmalı 😀

  9. Ben yorumumu yazana kadar söylenecek her şey söylenmiş oysa ki okuduğumda tek yorum dahi yoktu :/ Yorum yazma uyuşukluğunun bedelini sessiz kalarak ödemem gerekecek 😛 Alakasız şeylerden bahsederim de yine susmam! 😛 Gevezelik Allah vergisi. Neyse konuya gel 😀

    Harika bir yazı olmuş Kimbap! Okurken epey eğlendim. Caponcuklarla pek aram olmadığından kafamda fazla canlandıramadım ama diğerleri konusunda katılmamak elde değil. Bir tek Jo Kwon’u fazla sevmem o da “kkab dansı”ndan dolayı içimde bir ürküntü oluştuğundan :/ Aegyo’yu ben fazla sevmem. Daha doğrusu fanservice olarak yapılanı bayıyor, yapmacık geliyor. Ama insanın doğasında çocuksuluk varsa orası ayrı ^^ Bir de aegyo deyince benim aklıma ilk gelen Sungmin oldu, ondan bahsetmemişsin 🙂

    • Her zaman söylenecek söz vardır Kendisi diyerek günün felsefik demecini vermeyi borç bilirim.
      Teşekkürler güzel sözlerin için. Aegyo sevdiğim birinden geliyorsa bayılırım ama itici biriyse gözümde daha da nefretlik olur. Mesela Sunny’ninkilerden en az grup arkadaşları kadar nefret ediyorum.
      Minnie konusunda o kadar tereddütte kaldım ki, resmen yazdım yazdım sildim. Birinin hatırlatacağını da biliyordum. Diğerleri ağır bastığından sanırım bir türlü yer bulamadı kendine, bonusa koymaya da gönlüm razı olmadı 🙂

  10. WordPress yorumumu kaldıramadığı için ikiye bölüyorum 😛
    Böyle şirin postta destansı yorumlarımdan yapmasam çatlardım^^

    Kaldığımız yerden devam edelim Yoochun gözüme her zaman çok sessiz ve ciddi gelmiştir ta ki onun normaldeki hallerini görene kadar, bunun muhabbetini çok yapmıştuık ama SKS’de ki muhteşem oyunculuğu için onu kutluyorum kenine tamamen zıt bir karakteri oynayıp bizi bu derece inandırdığı için 😀

    BEAST’teki elemanlarıda senin bana Beast sevgisi aşıladığın bir günde keşfedip sevip bağrıma basıp hayranı olmuş idim 😀 Twitterdaki absürt fotolarını görünce sevmemek mümkün değil zaten, şirinlik evet evet bu onlar için çok uygun bir kelime^^
    Ve bir yorumun daha sonuna yaklaşırken tekrar ellerine sağlık der, listedeki tüm şirinlerin yacacıklarından öper:P hep böle şirin okalmalarını dilerim (saçmalamaya başladığıma göre gerçekten yorumu bitirme vaktidir:P )
    Yeni listeyi merakla bekliyorum Kimboş’um^3

    • Evet valla ben Yoochun’ın gerçek yüzünü herkese gösterme konusunda kararlıyım. Sermin ve senin fikirleriniz değişti, bir ara Hikaru’yu da yanımıza çekmeye çalıştık. Eylemlerim sürecek. (geçmişteki laflarımdan dolayı pişmanım Yoochun, ondan yapıyorum bunları)

      Haha seni de oturtup paso zorla kpopa boğmuşum, Beast sevgimi anlayıp, bana katılman ayrı mutlu etmişti beni, hatta Dongwoon’u beğendiydik sana unuttun mu, oppa adayın 😛

      Sağol Astroşum(?), yeni liste en bombası olacak bu arada, gerçekten bekleyin derim 😉

      • Dongwoon’u beğenmiştim yüzünü unutmadım ama ismini unuttum ahaha isimler konusunda senin eline su dökemem dostum bu gidişler 20 kişilik kız gruplarının isimlerini bile bileceksin (ki aslında çoğunuda biliyorun^^)
        Bu arada söylemeyi unutmuşum Siwon’u şirinlik listesine alabiliriz, tabiki benim listeme ama belkim zorlarsak senin listene bile girebilir, ne dersin??
        Ahaha Astroşum’a koptum yazdım:P

  11. bir kere diğerlerini at bir kenara ben o bebeyi yerim.. sen ne tatlı bir şeysin yavrum yaa… Bebek ve Ben filminde görmüştüm bu veledi.. ahh tam da böyle bir çocuğum olsun noluuuurr…. 😀

    Japon elemanları tanımadığım için bir şey diyemeyeceğim fakat Kore’liler hakkında bir iki söz edebilirim.. öncelikle Yeorim.. dizideki ikinci favorimdi kendisi.. pek bir eğlendirdi beni sağolsun.. her daim şirindir o.. 🙂 ve Shin Min Ah.. ben bu kıza inanılmaz bir sempati duyuyorum.. A Love To Kill’den beri çok severim.. orada pek gülememişti yavrucağımın yüzü ama Gumiho’da iyi çıkardı acısını.. 😀 gamzeli suratını mıncırasım geliyordu her izleyişimde.. 😀

    Kore müziğine uzak biri olarak tanımam o çevreden kimseleri ama o gif’e koptum.. o nedir ya? ahahahah…. saf saf etrafa bakıp, işlerine devam ediyorlar bir de.. 😀 hayır ilk çocuk tamam kendi bacağıyla uğraşıyor da, diğeri niye devralıyor onu anlamdım.. 😀 ahh bir de iki tutam kıllarıyla uğraşıp beni üzüyorlar he.. hem keserseniz çoğalır bak yapmayın! 😀

    • Böyle bir velet hepimizin arzusu sanırım 🙂 Bence de aslında en şirin o listede, zirvede de çaktırmıyor. Sıralamaların bile üzerinde, apayrı bir yerde 😀

      Kore müziğini en çok da böyle şirinliklerle dolu olduğundan seviyorum ben şahsen. Kore’deki arkadaşlık ilişkilerinde bu tür şeyler gayet normal karşılanıyor. Öyle ki bu sahne 10000lerce hayranın karşısında, bir statta gerçekleşti, öyle de rahatlar ki bunu yapanlar tüm Asyada tanınan bir grubun üyeleri 😛

  12. listenin kralını yapmışsın katılmamak ayıp olur 🙂 Kore kısmında tanımadığım eleman yok da Japon kısmında henüz tanışmadığım şirinler var 🙂
    Nobuta izlemeye başlamıştım ben bir zamanlar ama eklenmesini beklemek eziyet halini alınca bırakmıştım, tekrar bir göz atmak lazım zira o bebeyi ben de pek şirin bulmuştum^^
    hepsi de pek şirin hangisine yorum yapsamki 🙂 bir kere Jeremy ilk favorimdi ama şimdilerde bateristcim daha sevimli gelmeye başladı 🙂 sonra o patrona ölünür zaten, nasıl bir şey o al evde besle yani^^
    Yeorim’i zaten yerim ben yaa, aghhh..öhömm öhömm gece gece napıyorum ben 😛 neyse devam edeyim Nickhun’un kaslarıyla geçenlerde tanıştım, dedim sen insan mısın ?? nasıl bir şey o yaa 🙂 Siwon’a taş çıkartırdı üstelik Siwon’dan daha şirin^^
    daha fazla saçmalamadan yorumu burada bırakayım ben en iyisi 🙂 (bugünlerde pek bir ergen gördüm kendimi 😛 )
    harika bir liste olmuş ellerin dert görmesin^^ hepsi pek şirin pek sevimli 😀 bu listenin devamı da gelirmi diye meraktayım^^

    • Teşekkür ederim öncelikle 🙂
      Japon şirinlerle tanışmadıysan eksik kaldın demektir. O listedeki dizilerin hepsi defalarca izlediğim başucu dizilerim. Gerçi Kore camiasında Japonsever az bulunduğundan normal karşılıyorum, çoğunluk tanımıyor 🙂 Tanımayın zati bana kalsınlar hehehe

      Buna benzer listeler hep oluyor hep de olacak, bunun tam devamı olmaz artık şirin dosyasını kapadık. Vatana millete hayırlı başka dosyalar açiciim pek yakında^^

  13. yuçun, yuçon,yuçan ya da abuzer kadayıf hiç farketmez o olduktan sonra.. capon aleminden çok haberdar değilim ne yazık ki ama kore listesi kesinlikle harika olmuş.. yuçan’ı (normalde yuçun derdim kendiside her yere bu şekilde yazıyo ondan) gördükten sonra aneemm dedimm.. böle bi el kol bağlanması bi hızlı kalp atışı bi gözlerimin börtlemesi durumu yaşadım ki sorma 😀 seviyorum bu çocuku sanıyorum söylememe gerek kalmadı 😀 o resimdeki mason moonda ayrı bi tatlı bebiş 😀 o veledin bile fan clubı var türkiye’de. analar ne evlatlar doğuruyo bee 😀 bizde burada oturup avuç yalayalım 😀

    • Demek buralarda bir Yoochun hayranı daha varmış. Çok tatlı çocuk harbiden, sevilmeyecek gibi değil. Moon Mason ise dünyanın en tatlı şeylerinden biri, o yüzden yazımın tepesine kondurmak elzemdi 😀 Valla avuç yalıyoruz. Şöyle bir çocuğum olacaksa hemen bavulumu toplayıp Kore’ye gidiyorum 🙂

      • beni de o bavula koyabilirsin mi 😀 çok yer kaplamam yiminlen 😀 ben yuçan gibi kocam olacaksa değil kore papua yani gine’de bile yaşamay razıyım 😀

  14. @deli kız arya
    Ahh seni deli kız 😛 Koyarız tabi, yalnız oraya ikimiz de gidersek Yoochun kimin olcak? Neyse zaten ben oraya gitmeye kalkarsam senden önce Bunusevdim var ki beni keser 😛 O halde Yoochun sizin olsun ben başımın çaresine bakarım nasılsa 😛

    • Hım şöyle yapalım arya Yoochun’la evlensin ama tek bir şartla haftada bir görüş günü olacak. Alıp Yoochun’u yanaklarını mıncırıp, birkaç şapşallığına gülmek için. Şartımı kabul etmiyorsanız evlendirtmem hahahah
      Bak kim’cim eğer benden habersiz Türkiye’den birisi Yoochun’la tanışırsa senden bilirim ona göre.
      Bu arada PTB’un 2 bölüm uzatıldığını senden öğrenmiş oldum. Sevindim pek hoş haber 😀

      • Hehe güzel anlaşma arada ben de makas almaya gelirim 🙂
        Senden habersiz kuş uçurtmam abla, valla bak.
        PTB haberi ülkede coşkuyla karşılandı valla, tam da moralim bozukken okumuştum iyi geldi 😀

  15. yorumuma yazıcaklarımımı unutmamak için yazının hepsi okuyamadım bile kimbapsushi. okudukça “hı hı aynen bende öyle düşünmüştüm, evet ya çok şirindi” tepkilerimle okudum yazını. Hana-kimi diyince akla Nakatsu=İkuta Toma gelir oldu dizide acınası durumdaydı aslında aşkı yüzünden ama öyle halleri var ki üzülemiyorsun ki adama gülmekten. Ay aslında her birine tek tek yorumlamak yazarken de kıkırdamak isterim kendi kendime ama abartmıyım fakat yazdıklarını büyük çogunlugunda aynı fikirdeyim güzel bir yazı olmuş. he birde şu cümlen You’ve Fallen For Me için “Belki klişe bir gençlik dizisiydi ama karakter bakımından oldukça başarılıydı bu dizi.” tek cümlede diziyi özetlemek bence, izledikten sonra aynı şeyi düşündüm.Sade bilindik bir diziydi ama diziyi izleten kesinlikle oyuncularıydı bence.Hele o Min Hyuk içine sokulası ya dizide “şu şeker gelse de bi gülsem”dediğim oluyordu. “peguppa”demesi bile öyle tatlıydı ki suratının aldığı şekil. Bu senin yazına yazdığım ilk yorumum, ama blogunu bayadır biliyorum, twitterda da takip etmekteyim seni. Kolay gelsin yazılarında, ellerine emeğine sağlık. 🙂

    • O halde ilk official yorumunu da bıraktığına göre hoşgeldin Neith-ya da Saniye. Hatırlıyorum twitterdan tabi ki 🙂
      Yorumlarıma katılmana sevindim, Nakatsu ayrı bir alemdi ve listenin zirvesini sonuna dek haketti diyorum.
      Sanırım You’ve Fallen For Me herkeste aynı hissi yarattı, bazen klişeye doysak hatta kussak da bateristimiz geldikçe mutlu olduk hatta ben de aynı senin gibi onun sahnelerini iple çeker olmuştum 🙂

      Güzel sözlerin için ekstra teşekkürler, her zaman bekleriz efendim 😉

  16. Yoochun,Yuchan diye değil, yuchon diye okunur 🙂
    Gerçekten Ripley çok sıkıcıydı.Lee Da Hae berbattı.Helede bakışları çok iticiydi.

    • Şimdi Romanization’a baktığımızda öyle ama Türkçe’ye göre benim kulağıma gelen ses açık bir “o”dan ziyade, o ve a arasında bir ses, olay bu^^
      Miss Ripley’e 2 bölüm zor katlandım ne yazık ki Yoochun’ı harcadılar. Keşke daha keyifli, kişiliğine uyan bir romantik komedide rol alsaydı.

  17. Yazılarını çok beğeniyorum , harika yazıyorsun da , şu argo kelimeleri kullanmasan çünkü bir kıza pek yakışmıyor ve yazılarını da bozuyor.En azından benim düşüncem öyle.

    • Teşekkürler öncelikle.
      Argoyu rahatsız edecek kadar çok kullandığımı sanmıyorum, bu konuda hiç şikayet almadım. Ciddi olması gereken yazılarda zaten kullanmıyorum ama burası “kişisel” bir yer de olduğundan tabi ki arada bu tür tabirler geçiyor, sonuçta burası benim çöplüğüm 🙂
      Bir de küfrü erkeklere yakıştırıp, “Kızlar küfretmemeli, onlar çiçek” diyerek cinsiyetleri kalıpla içine hapsetmek bana ters. Bu yüzden üzgünüm ama argo ve küfür yazılarımda az da olsa yer almayı sürdürecek.

  18. Geri bildirim: SHINee Hakkında Her Şey | Kimbapsushi's Blog

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s