İyi ki doğmuş…

Efendim yıllar önce bugün çok değerli dostanem Astrea doğmuş. Malum uzak doğu sevgisinin gazıyla açtığımız bloglar sayesinde tanıştık, o halde ben de buradan kutlamayı gelenek haline getiriyor, bu yıl da geçen yıl olduğu gibi dostumun dünyaya gelişini dört koldan kutluyorum.

Saengil chukha hamnidaa... Uri Astreaaaa...

İyi ki doğmuş ve tanışmışız. Emin olun bunu laf olsun diye değil, gerçekten hissederek söylüyorum çünkü sadece uzak doğu sevgimiz değil ortak olan, hayatla ilgili görüşlerimiz, sevdiğimiz şeyler, alışkanlıklarımız, pek çok meseleye bakışımız da aynı. Her gün konuşsak da, yine diyecek sözümüz kalıyor birbirimize. İnternetten tanıdığım biriyle belki iyi anlaşabilirim diyordum ama bu kadar iyi olacağını tahmin etmemiştim. Bu yüzden bunun bir şans olduğunu düşünüyorum ve neyse ki şu hayatta en azından dostlarım açısından hep şanslı oldum.

Doğum günün kutlu olsun canım dostum…

Reklamlar

9 comments on “İyi ki doğmuş…

  1. Kutlu olsun Astrea’nın doğum günü aklımdaydı face hatırlatmıştı ama … Öyle 🙂 Gerçi daha erken yarın koca bir gün var. MUTLU YILLAR ASTREA 🙂

  2. Anammm harbi duygulandım yaaa, bak telde konuşurkende duygulanmıştım ama biz geyiğe sarınca kaynadı ara ama şimdi bunları okuyunca gene geldi o düğüm boğazıma ağlatacasın illa beni 😀
    Çok ama çok teşekkür ediyorum kuzuşş ♥♥♥
    Ciddi anlamda ben de iyiki tanışmışız diyorum, biz harbi iyi dost olacak insanlarmışızda uzakdoğu iyi bir bahane olmuş gibi oldu^^ Zaten artık bir araya gelince 2-3 saat sohbet ettikten sonra hayret hiç uzakdoğudan konuşmadık diye kendimize şaşar olduk:)
    Dediğin gibi hayata bakışımız, düşüncelerimiz, görüşlerimiz, isteklerimiz, beğenilerimiz her şeyiyle uyuyor. Artık bir şeyi izleyince, okuyunca diyorum ki kesin Kimbap beğenir bunu hemen söylemeliyim^^
    Tekrar çok teşekkür ediyorum ve dostluğumuzun her daim devam etmesini diliyor kocaman öpüyorum senii 😀 (Burada tahtalara vuruyorum, nazar değmesin diye haha^^ )
    Seung Gi’ de benim için gitarını eline almış, ah yavrum ♥

    • Rica ederim demek bile istemiyorum, altı üstü iki satır karaladım.
      Aynen dediğin gibi uzak doğu bahanemiz oldu, iyi de oldu.
      Neyse bu kadar duygusallık bize yakişmii dostum, valla bizi tanıyamadım ahaha
      Bu kadar batıllık da yakışmeyor *çaktırmadan tahtaya vurur*

      Tekrar nice mutlu yıllara^^

  3. Nice nice sağlıklı mutlu huzurlu yıllara astreacım. Doğum günün kutlu olsun.
    Ne kadar çok terazi burcu insan var, galiba dünyanın yarısı terazi. Ya da benim dünyamın yarısı terazi galiba 😀

    • Haha çok teşekkür ederim Bu’cum hep birlikte mutlu yıllara^^
      Benim etrafımda da çok var cidden bu ay sınıftan 10 kişinin doğumgünü vardı bildiğin^^ Demek ki cidden dünya da çok terazi var. Hemen de genellememi yaparım^^

  4. Aaa bugün Astrea çingumun doğum günü müymüş?! Öyleyse buradan ben de tebrik edeyim ^^

    Nice mutlu senelere Siwondaşım. Her yılın bir öncekinden daha geçer umarım 🙂 Harika bir insan olmaya devam et! 😀

    * Yazı için teşekkürler Kimbap, sayende haberim oldu 😉

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s