Flower Boy Ramyun Shop

Her cafeli restoranlı dizide olduğu gibi burda da sırma saçlı er kişi var, evet.

Son iki aydır Kore dizilerinden uzakta, huzur dolu bir paralel evrende ikamet etmekteydim. Amerikan dizilerine daldım. Manga okudum. Bayıldığım bir Japon dizisi izledim. Ancak Kore dizilerinden soğuma dönemim tahmin ettiğim gibi geçiciymiş. Yine yaptım, evet. Bitmesini beklemek dururken devam eden diziye başladım. Yine sıkıldığım bir gece play tuşuna basarak buhranlar silsilesini de başlatmış oldum. Önümüzdeki haftaları “Nerde kaldı altyazılar?” şeklinde delirerek geçireceğim. Oysa ne güzel 6 bölüm dayanmış idim.

Jung Il Woo’yu severim. İlk olarak yıllar önce Yoon Eun Hye’nin Take Care of The Young Lady’sinde izlemiştim. Diziyi sevmedim, yarım kaldı ama bizim çocuğu sevdim. Sonra yine yarım bıraktığım The Return of Iljimae’de izledim. En sonunda 49 Days ile tam olarak bir dizisini bitirme şerefine nail oldum. Bu dizide onun adını görünce, sevimlilik kumkuması trailer‘ı da izleyince listeme aldım.
Aslında konu hakkında pek ipucu vermek istemiyorum. Biraz üstünkörü geçeceğim. Dizi bir Ramen lokantasında geçiyor (ya da geçecek?). Fotoğraflardan bir Ouran havası, bir harem durumu seziliyor, bu da zaten beni diziye iten diğer nedendi. Yakışıklı erkeklerin bir arada çalıştığı bu Biskolata reklamlarından fırlamış gibi duran ramen lokantasında bir çiçeğimiz yani kızımız var tabi ki. Ancak dizinin ilk 6 bölümü daha çok bizi bu sürece hazırlıyor zira 6. bölüm itibariyle ramen (ramyun) lokantası ekibi daha yeni yeni toplanıyor.

Şahsen ben diziyi izlerken bir ramen lokantasında çalışacaklarını bile unutmuşum. Onları lokantada beraber çalışmaya götüren süreç beklediğimden uzun, farklı ve eğlenceli oldu. Beklemediğim gelişmeler oldu, karakterler beklediğimden farklı çıktı ve ben diziyi beklediğimden çok sevdim.

İlk bölümler oldukça bilindik başladı, bir de bana eski kdramaları anımsattı biraz. Hello My Teacher‘ı özellikle. Yalnız o klişe görünüme kanmamak gerekmiş zira karakterlerin sevimliliği diziyi sürüklemekteymiş. Jung Il Woo’nun canlandırdığı zengin züppemiz her bölüm biraz daha komik ve eğlenceli oluyor. Özellikle son bölümde çok güldüm. İzleyin ve Il Woo sevimliliğiyle bugüne dek tanışmadıysanız, tanışın.

Beni şaşırtansa Lee Chung Ah oldu. Dizinin ilk bölümünü izledikten sonra oyunculara adam akıllı bakayım dedim de, meğerse esas kızı canlandıran Chung Ah aslında Temptation of Wolves filminde ölesiye nefret ettiğim esas kız ile aynıymış. Çok güzelleşmiş, donukluğunu üzerinden atmış ve sevilir kıvama gelmiş. Secret Garden ile Ha Ji Won nefretimi atmıştım, bu dizi de buna vesile oldu.

Chung Ah’ın canlandırdığı Yang Eun Bi ise öğretmen olması, dik duruşu ve kavgacı halleriyle Hello My Teacher’da Gong Hyo Jin’in canlandırdığı karaktere benziyor. İki diziyi benzetme sebeplerimden biri bu zaten. İzlemesi keyifli, sevimli bir karakter. Eun Bi aynı zamanda Kore usülü KPSS mağduru.

Dizide şaşırtanlardan biri de 2. erkek rolündeki Lee Ki Woo oldu. Kendisini A Love To Kill’de izlemişliğim vardı ama orada çok iz bırakan bir karakter değildi. Burada ise tek kelimeyle bayıldım. Muhtemelen aklımı en çok karıştıran 2. erkeklerden olacak ki zaten hep karıştırırlar. Eun Bi’nin yerinde olsam hayatta karar veremezdim. Bunun nedeni Ki Woo’nun canlandırdığı Choi Kang Hyuk karakterinin inanılmaz derecede sevimli ve biraz da(!) tuhaf olması. Olmadık yerlerde uyumasına, isim hafızasının bazı kişiler söz konusu olunca resetlenmesine, durduk yere birilerini karısı ilan etmelerine ba-yı-lı-yo-rum (evet böyle heceleyince daha etkili o-lu-yor).

Dizide bayıldığım bir diğer karakter Kim Ba Wool. Park Min Woo tarafından canlandırılan bu eleman tatlı saç modeli, sevimli yüzü, asi hallerinin altındaki sadık karakteri, ramen sevdası ile ekran başında agucuk çektiriyor. Yalnız sevmediğim bir yönü var ki aynı kusur Heartstrings’deki tatlı ve obur bateristimizde de vardı. O da bu karakterlerin olmayacak salaklıkta, tiki kızlara olan düşkünlükleri. Olmuyor, yakışmıyor.

Konudan emin olun neredeyse hiç bahsetmedim, ona rağmen uzun uzun konuşmuşum. Şimdi sizin yapmanız gereken uslu uslu bu şeker diziyi izleyip, sonra benimle geyiğini çevirmek.

Hala ikna olmadıysanız bel altı vurmaya başlıyorum artık gelenek haline getirdiğim üzere.

39 comments on “Flower Boy Ramyun Shop

  1. Daha yeni ilk 3 bölümünü izledim ve ayağımın tozuyla buraya geldim. Dediğin gibi ilk bölümler biraz klişe ve Hello My Teacher‘e de çok benziyor. Ama yinede eğlenceli bir romantik komedi;) Ben asıl ramen lokantası açtıktan sonraki bölümleri merak ediyorum. Yeni yetme bir dizi şimdilik kimse bakmaz diyordum ama burda yazını görünce pek bi sevindim;)
    Not: (bu kısım spoiler içerir)
    *Jung Il Woo’u bu zamana kadar büyük rollerde izlemiştim şimdi karşıma liseli olarak çıkınca bende başroldeki kız gibi kalakaldım:D
    *Diziyi izlemek için üç sebep; Jung Il Woo, Lee Ki Woo, ramen… daha ne olsun dimi am:))

    • Aynen öyle o bölümler 7den itibaren başlayacak, en son 6da iyice kesinleşti zira:)
      Ben yeni yetme de olsa bakarım merak etme 😉 Son bölümlerde daha da eğlenceli hale geldi, gittikçe daha çok seveceksin.
      Diziyi izleme sebeplerini sevdim, katılmaktan başka napabilirim ki 😉

  2. oooffff ilk 2 bölümü izledim türkçe altyazı ile ve yeppudaa’dan takip etmeye karalıydım ama bu inceleme aklımı karıştı. Olmadı böle hemen ingilizce altyazı ile takibe başlamam lazım. Zaten ilk 2 bölüm bile güzel bir dizi olduğu sinyallerini veriyordu.

  3. ahh bende bu diziye hiç başlamayı düşünmüyordum ama şeytan dürttü beklersin ne olcek ölüm yok ya ucunda dedi ve kendimi ekran karşısında Il woo’ya sırıtırken buldum. Halim harap Kimbapcım. Sen gene 6ya kadar gelmişsin ben daha 3teyim ben senden de beterim 😀 Esas kız konusunda sana sonuna kadar katılıyorum. Gugıl emmi olmasa tanıyamıyacaktım 😀 Senin yazında çok güzel ve eğlenceli ellerine sağlık dostum diyor deli gibi çevirilerini beklemeye kaldığım yerden devam ediyorum 😀

    • Emin ol 3e gelmek daha iyi, 6nın sonu tam olayların başladığı yerde bittiğinden halım duman 🙂
      Ayrıca da pek teşekkür ederim dostum, hep beraber altyazı beklicez, ben de beklicem sonuçta 3 bölüm ilerden bi şey fark etmeyor:(

  4. Ah Kimbap abla ah…Bu dizi için içimden gelenleri sen öylesine güzel döktürmüşsün ki buraya, uzun zamandır yaptığım takipçiliğini bırakıp ilk yorumumu yazarak yorumcun olmaya karar verdim. Ben de aynı senin gibi bu aralar en son izlediğim Protect the Boss`ın yerini başka dizi tutamaz hissiyle(Çoğu diziden sonra yaşadığım geçici his 😉 ) Kore dizilerinden uzakta masumca hayatımı geçiriyordum çalışmalar, vizeler, gezmeler, tozmalar falan 😀 Sonra, sonra bir gün bu lanet olası diziye başladım beni benden etti! Her hafta diğer bölümü beklemekten helak oluyorum bölüm gelir gelmez altyazısız izliyorum ondan sonra bir de altyazılı izliyorum daha yetmiyor sevdiğim sahneleri diğer bölüm gelene kadar bu sızımı dindirsin diye tekrar tekrar izliyorum :S Durum çok vahim anlayacağın kimbap abla T_T Ama itiraf edeyim böyle harika ötesi de bir dizi değil hani, Eun Bi`nin bazı hareketleri çok yapmacık. Bazı mantık hataları var ama sanırım dizisiz geçirdiğim kısa süreli dönemin etkisi bu diziye beni daha da bağladı. Bir de Allah`ım nedir o görsel şölen 😀 (Ki Woo-Il Woo) İzlememek imkansız. Şimdi de bu akşam gelecek yeni bölümün heyecanıyla yerimde duramayaraktan yazıyorum bu satırları. Yine çok güzel bir paylaşımdı. Teşekkürler ^^

    • Çok teşekkür ederim, Kimbap abla demen canımı sıksa da 😛
      Şaka şaka. Keşke ses vereydin bugüne dek, bundan sonra yorumlarını bekleriz.
      Öncelikle çoğu diziden sonra yaşadığım geçici his demişsin ya, duygularımı daha iyi tarif edemezdin zira ben de hep aynı sendromu yaşıyor, sonra başka bir dizinin gelişiyle şahlanıyorum.
      Dizi hakkında hislerime tercümansın. Diziden çok karakterlere bayıldım ben ve bahsettiğin göz ziyafeti de kaymağı oldu. Birlikte sabırsızca bekleyeceğiz artık.
      Güzel sözlerin içinse çok teşekkürler 😉

      • Asıl ben teşekkür ederim^^ Ben de abla deyip dememek arasında kaldım ama o kadar uzun süredir takipçinim ki yaşının biraz da olsa büyük olduğunu bildiğim için sevdiğim bir blog yazarına laubali bir şekilde hitap edemedim..Yapamadım, olmadı 😀 (Bu da benim garip bir takıntım işte affına sığınaraktan sana abla demeye devam etmek isterim 😉 ) 7.bölümü izledin mi bilmiyorum ama Secret Garden`ın parodisini yapmışlar. Joo Won`un pijamalarını tekrar görmek beni çok duygulandırdı ve diziye daha da bağlandım. Şu anda 8. bölümün altyazısını bekliyorum, çatladım vallahi…Neyse çenem düştü:D Bu naçizane takipçine yazdığın cevap için teşekkürlerimi iletir, keyifle okuduğum yazılarının devamını sabırsızlıkla beklediğimi belirtmek isterim ^^ İyi akşamlar 🙂

      • Evet yaşım biraz da olsa büyük sanırım^^ 24 yaşındayım. Abla demeye devam edebilirsin o halde 🙂
        7yi izledim izlemez olur muyum? Çok güldüm oralara. Aslında bir kaç dizinin daha parodisini yaptılar ama sanırım onlar baya eskiydi çünkü çıkaramadım.
        8in fragmanını dün gördüğümden beri ben de sabırsızlıkla beklemekteyim. Çenen düşebilir valla, bu yazıyı yazma amacım zaten diziyi çekiştirmekti, iyi oluyor.
        O halde görüşmek üzere 😉

  5. Il Woo var diye bitince izlemeyi düşünüyordum,klasik idare eder bi fim bekliyordum ama yazdıklarını okuyunca çok merak ettim.Şimdi büyük bir çelişki içinde kaldım resmen izlesem mi?sonra izlesem mi? 😀 😀 😀
    başroldeki kızı ben de o filmde izlemiştim sevmemiştim belki de dizinin çok iyi olamayacağını düşündüren budur bana :S
    Yalnız yorumları da okuyunca sen biraz daha uzak dur kızım diyorum.Yeni bölüm beklemek çok zor iş büyük sabır lazım yani 😀 😀

    • Aynen öyle valla. Beklemek zor iş. Aslında ben bu yazıyı 6. bölümün üstüne yazdığımdan da böyle oldu biraz, o bölümün sonu meraklandırıcıydı, genelde öyle değil. Dizi klişe gibi ama karakterlerini o kadar sevdim ki kusurlarını da kapattı gözümde ki esas kız da buna dahil. Ben sevdim kısacası ama bence hiç bulaşma, adam gibi bitmesini bekle, huzurla izle 🙂

  6. Jung Il Woo için bile dayanılamayan bir Take Care of The Young Lady vakasından sonra bu yorumları alan bir Jung Il Woo dizisi iyi gelecek. Başlayıp sonunu getirememeye ya da en açmaz noktada bölüm sonlanmasına dayanamıyorum. Beklemeliyim. Beklemeliyim. Beklemeliyim. Ama diziyi güzel bulmuş olman sevindirdi, indirmeye değecek yani :p

    • Ama güzel Jung Il Woo dizisi olarak 49 Gün de var 🙂 Yine de kendine uyguladığın telkini alkışlıyorum zira devam eden diziye başlamak azap.
      Ben bir kaç sitede de çok olumlu yorumlar okudum, kendim de sevdim. Umarım sizler de beğenirsiniz 😉 Hiç bir şey olmadı karakterler gönlünüzü çalar diyorum.

  7. cok guzel anlatmissin eline saglik ya bende gecen gece ilk bolumune baktim, altyazisi yoktu bi de bana skici gelmisti ama simdi beni ozellikle de en sondaki fotograflarla 😉 ikna ettin, ilk firsatta izlicem =) tekrardan ellerine, emegine saglik =)

    • İlk bölüm bana da klişe geldi ama devamını sevdim niyeyse. Çok farklı bir dizi değil. Bence -en azından şimdilik- bir Coffee Prince ya da Secret Garden da değil ama güzel ve izlemesi keyifli. Bu yüzden tavsiye eder, güzel sözlerin için de teşekkür ederim 😉

  8. Diziyi izlemeye basladim ve 15 dakika sonra biraktim.Demek bikmisim artik zengin zuppe,birilerinden kacan ve fakir kizlarin eline dusen elemanlardan..Ayni sebeple Me Too, Flower’i da biraktim ilk bolumden 🙂 Diziye baslamak istememin sebebi kafamda Muteki Kanban Musume ile iliskilendirmem oldu herhalde…Alakalari yok tabi.benim kuruntum 🙂

    • Tereddütünü anlıyorum. Ben artık o kadar çabuk karar vermiyorum zira bazen karakterler zamanla değişiyor. Misal Protect The Boss’ta başta klişe görünen karakterler zamanla değişmişti. Bu dizide de bir kaç karakter var ki tek başlarına izletebilecek güçteler, tabi ki bu benim fikrim 🙂 Dediğin animeyi izlemediğimden yorum yapamıcam ama sevmediysen zorlama tabi 😉

  9. Merak ediyorum Il Woo oynuyor hemide.Hatta postu okuyunca bi indirme linklerine gittim geldim.İndirmiyorum ki play tuşuna basmıyım 🙂 Başlayıp beklemek sancılı 🙂 .Hele bide türkçe altyazısını bekliyorsan.Gerçi sen ingilizce altyazısıyla seyrediyorsundur(diye düşünüyorum :)).
    Ya asıl düşündüren ben bu Il woo’yu My Fair Lady’de keşfettim 49 Days de pekiştiridim.Emeğim var.Bi Ramyun shop izleyen Oppamm Oppamm diye yıkıcak ortalığı. 😀
    Haksızmıyım?

    • Aynen öyle. Bence de sabredebilirsin, benim hatama düşmeye hiç gerek yok. Ben İngilizce altyazılı izliyorum ama bir şey fark etmiyor çünkü onu da bekliyoruz nihayetinde, sadece bir kaç bölüm ilerden 😉
      Valla düşüncelerine katılıyorum. Il Woo ellerin olacak, bizler öylece kalacağız ellerimiz bomboş 😛

  10. Hani ben Kore dizisi izlemiyordum uzun zamandır, hani Japon dizisi bile izlemiyordum, hani verdiğim sözler nani ellerin nerde, sorarım hani:P
    Ahaha ama kuzucum sen böyle anlatıyorsun ben hemen izlemek istiyorum böle 2-3 gün boyunca aklımda kalıyor. Sonracıma diyorum dostum hazır indirmiştir ben indirmeyeyim azıcık sabredeyim:D
    Ben bu diziden Protect the Boss havası sezdim doğrumudur. Yani karakterlerin ilerledikçe değişik daha ilginç bir hal almasından, zengin züppe karalterinin şirinlik hallerinden ve keza ikinci erkeğin şirin ama tuhaf bir sevimliliği ile arada kalışlardan falan (bu cümlenin aynısını tekrar kur desen başaramam:P )
    Hem böle dolu dolu anlat hem de sona o öldürücü darbe fotografları koy, olmuyor ama Kimbap hanım olmuyor bizimki de yürek bizim ki de can. Sınavımız vardır, işimiz vardır hemen izleyemeyiz böyle güzel anlatılıp sonuna o fotograflar konulmaz asadadsds
    Ellerine sağlık dostum en kısa zamanda izlemek dileğiyle (sen aldın o mesajı:P )

    • Eh zaten onu dedik ya, PTB’ye benziyor deyu 🙂
      Valla dostum bunu indirmedim, online izledim ama indiricem, o yüzden telaşa gerek yok 😉
      Öldürücü darbeyi her zaman itinayla vururum. Vize dönemiymiş falan hiç sallamam. Mesajı da aldım, sağol dostum ayrıca:))

  11. 21 kasımdaki inancım bugün bir anlık zayıflıkla yerle bir oldu 😦 şimdi paşa paşa 10. bölümü bekliyorum. zayıf kişilik belirtileri :/

  12. Choi Kang Hyuk kalp kalp kalp beni köyümün yağmurların yıkasınlar yıkasınlar birde yazık değil mi bize günah değil mi bize agsdfds
    Şarkı sözlerimle ne kadar sevdiğimi anlatıldiğime inanıyorum, saygılar sevgiler 😀

    • Hahah bugün hepsine doğrudan maruz kaldıktan sonra, yazman çok da etkili olmadı. Emin ol böylesi daha iyi.
      Ama Kang Hyuk insanı fantazi müzik düşkünü, arabesk bir insana çevirir, buna inanırım ahbap 🙂

  13. sonunda flower boy çılgınlığına ben de yakalanmış biçimde kapına geldim dostum 🙂 şimdi 13. bölümdeyim ve jung il woo çok datluuuuuuuu!!! öhömm, neyse, dizi de güzel ve pek âlâ… bölümlerin 45 dakika olması bence süper olmuş, hapır hupur gidiyo valla (bu koreliler de bizdeki gibi “yerli dizi yersiz uzun” gibisinden bi kampanyaya fln mı başladılar acaba? daha önce tüm diziler 1 saat civarında olurdu… yoksa tvN’in bi olayı mı bu?) kim ba wool konusunda yalnız değilsin, ben de acayip sevdim bu çılgın horozu, ve tek kusurunun beyaz kuğu mudur beyaz cadı mıdır o hatuna olan inanılmaz zaafı olduğunu düşünüyorum. bu arada dizi dün itibariyle final yaptı (eheh, bildiğin gibi :P) ve dramabeans’te bu finalin acayip doyurucu, hatta şimdiye kadarki en iyi kdrama finallerinden biri olduğunu okuyunca iyice ağzımın suyu akıyor. gerçi siz 2. sezon düşünülüyor demişsiniz ama en azından derli toplu, baymayan hoj bir komedi dizimiz oldu sonunda, yaşasın ^^

    • Hoşgeldin, sefalar getirdin.
      Il Woo şahane biridir, zaten bu diziye de o olmasa muhtemelen başlamazdım. Şeytan tüyü var keratada. 45 dk muhabbeti tvN daha doğrusu kablolu kanallarla ilgili bir durum, bazı kablolu kanallarla dizileri 10 bölüme bile düşürebiliyorlar, diğer kanallarla işler eskisi gibi işliyor yani 🙂
      Final hakkında ben de güzel şeyler okudum, merakla bekliyorum bakalım 🙂

  14. Geri bildirim: Tatil Önerileri: 1 şov, 1 dizi, 1 film, 1 anime… | Hikaruivy'nin renkli dünyası :)

  15. Bu adamlar terlememeiş maşallah güreşe çıkar gibi yağlanmış:)) Bne çook uzun süredir dizi film izlemez oldum nedendir bilinmez odaklanamıyorum. Bu diziye başlasam mı dedim yokluktan bşr dizi var olsun izleyeyim ilk bölümlerdeki kore usulü kpss olayını görünce kaçtım artık kpss sınav tahammülüm yok. ama bu kızlar hep mi böyle salaş manyak olur artık isyanım var. 2. çocuğu yıllardır izliyorum sanırım bu dizi ile gerçek çıkışa ulaştı. Şimdi dizi izlemedin nereden bildin diyeceksizniz tabiki sosyal medya ve kaslı fotoğraflarının çarşaf çarşaf yayınlanmasından. Çocuğun yaşı olduğu halde gittikçe daha toylaşıyor çok mu BB kremlendi anlamadım ki :)) Kızı hiiç sevmezdim film ve dizilerden bilirim hatta kbsworld de ya da arirangda bitmek bilmeyen günlük bir dizide oynamakta. Ona da Allah bu dizi yokluğunda yürü ya kul demiş. Belki birgün izlerim kim bilir.

    • Ben de yazdan beri izleyemiyorum aslında, bunu nasıl izledim şaşıyorum. Halihazırda izlediğim bir dizi yok. Kdramalar bazen sıkıyor ben de hemen uzaklaşıyorum, özleyince dönüyorum.
      Kızı ben de sevmezdim ama burda sevdim. Aslında 2. kız haricinde kıllandığım bir karakter olmadı. Huzurla izledim 🙂
      Listemde Padam Padam var (muhtemelen seninkinde de), bitince ona başlicim bakalım.

  16. Hehehh. Ben uyanıklık yaptım tüm bölümler tamamlandı ve çevirisi yapıldı; ben sonra bir oturuşda izledim hepisini. İyi ki de öyle yapmışım dayanamazdım vallaha! Cha Chi Soo ve patron çok sevilsede herkes tarafından benim gözlerim çılgın horozla melek çocuktan başkasını görmedi. Bir ara melek çocuğun o kızsal hareketlerine bakıp -ne iş? dedim ama sonra gördüm ki çocuk harbi melek; endişeye mahal yok 😀 Hatun taş gibi olsa da Chi soo onu bir göz kırpmasıyla eritti her daim; ne cazibe! Patrona koptum ya son dakikaya kadar -uri manura deye deye dolaştı ortada karım da karım! Benim gibi her daim uykulu aklı bir karış havada geziyor işi gücü yokken; bir akrabalığımız olmalı muhakkak 😀 Nerede boşluk bulduysa gitti uyudu adam; yavrum benim 😀 Kocaman şişeden sütü pipetle içmesine ne demeli? Flower boyda secret garden esintileri vardı evet; yukarda bir arkadaşın bahsettiği eşofman, Chi soo nun kızı sağda solda görmesi (turpda, ayda, barda ve daha birçok yerde), Eun bi nin ilk bölümlerdeki mesaj sesi -Ra-im inki- baktım senaristi falan aynı değil sanırım ne işse; bilemeyecem (: Yazı güzel olmuş; parmaklarına sağlık.

    • Teşekkür ederim. Ben bazen dizileri hafta hafta takip etmenin heyecanını seviyorum. Öyle takip ettiğim dizilerin değeri artıyor, yeri bir başka oluyor zaten son 1.5 senedir de öyle yapıyorum. Belki mazoşistim bilemedim 🙂
      Beğenmene sevindim. Çılgın horoz ve melek çocuk gönüllerin sultanı. Sevilmezler mi hiç 🙂

Bir Yanıt Bırakın

