Kpop Apaçi Stayla- Kpop Grupları Çıkış Performansları

Şimdi severek dinlediğiniz Kpop gruplarının ilk performanslarını hiç merak ettiniz mi? Şu an ortalıkta birer Tanrı gibi dolaşan, kas yığını haline gelmiş, marka kıyafetler giyen ve her hareketleriyle genç kızları “Saranghae oppa” diye bağırtan bu çocuklar, bir zamanlar birer apaçiden halliceydi. İşte sizi o karanlık günlere götürüp, en korkunç kabuslarınızla yüzleştirmeye geldim. “Keypap dinliyorum” demekle olmuyor canlarım, acaba hayranı olduğunuz grupların bu halleriyle ne kadar barışıksınız? Ben gayet barışığım, hatta gülmek istedikçe açıyorum. Buyrun tek tek inceleyelim.

SHINee- Replay (Noona Nomu Yeppo) 

Acaba SHINee’yi doğumgünümde çıkış yaptıkları için mi bu kadar seviyorum diye düşünürüm bazı bazı, pratikte aynı gün doğmuş oluyoruz. Dünyanın en tatlı veletleri potansiyel “Noona” hayranları (mesela ben?) olacağını hissetmiş olacaklar, ablalarını öven bu şahane R&B parça ve iyi de bir performans ile çıkış yaptılar.

Dikkatimi çeken anlara gelelim. Performansın tek sevmediğim anı başı. O abi acaba Ajda Pekkan’ın şarkılarında Mersi, Bonjur şeklinde Fransızca konuşarak cool olduğunu sanan ile aynı kişi mi? Keşke olmasaymış. Gruba “En iyi çıkış performansı” ödülünü layık gördüm, eleştirecek bir şey bulamadım ama aşağıdakilere verip veriştireceğim.

Super Junior- Twins (Knock Out)

Suju ve saçları.  Bu performansın özeti. 12 tane Sultan papağanı sahneye çıkarsa ne olur? 2005’in sonları, yani bundan tam altı yıl öncesinden bahsediyoruz. Bu ordu gibi grup Kpop piyasasına adım attı, o gün bugündür de adından en çok söz ettiren grup olarak kaldı. Henüz Kyuhyun gruba dahil olmamış, gruptan çıkan Hangeng, yıllardır kendini oyunculuğa veren Kibum, askerdeki Kangin ve Heechul ise o sırada gruptalar.

En sevdiğim anlar, Siwon’un acemi çıkışı, 21. saniyedeki Hindu durumlar, 39. saniyede Leeteuk’un “Aymemimaniyaağ” diye ciyaklaması, Donghae’nin içinde başka birini daha (belki Kyu?) sakladığından şüphelendiğim saçları, 1.51’de Heechul’ın çılgın atlayışı, Eunhyuk’un gayet profesyonel duran dansı diye gider. En iyisi izleyin.

B2ST- Bad Girl

Şu anda cool cool dolaşan B2ST kariyerine güvercin olarak başlamış bir grup. Yoksa bu kıyafetlerin açıklaması yok. Sadece bir yıl sonra şu hale gelen elemanlar, alttaki çıkış performanslarında göreceğiniz gibi acemiliklerini birer kuş olarak yapmak zorunda kalmış, o kıyafetlerle hoplayıp, zıplamaya mahkum edilmişler. Kim derdi ki bu çocukların içinden birer canavar çıkacak!

Bigbang- Put Your Hands Up, La La La, V.I.P

Şimdilerde “Vir bek ıgen yo yo” demeyi bilirsin GD, peki bu hale ne diyeceksin? Gerçi GD’nin asıl çıkışı çok daha gerilere dayanır malum, o talihsiz çıkışın ardından toparladı tabi, o yüzden pek de acemi durmuyor. Ancak aynısını Daesung’ın ibikleri ve Taeyang’ın Alamancı halleri içün söyleyemem. Göbiş açmaca, popoya şaplak gibi şirinliklerle affettirdiler ama kendilerini.

MBLAQ-Oh Yeah

Mblaq, B2ST ile aynı zamanlarda çıkmış bir grup. Yani bu performans da bizim güvercinlerle aynı dönemden. Rain’in kuzucukları sahneye ilk adımlarını nasıl atmışlar sizce? Mblaq’ten bahsediyoruz ahbap. Tabi ki latino bir giriş var. Tabi ki Rainvari sert dans figürleri var. Ve tabi ki Joon’dan fanservice var. G.O’nun fantezi müzik şarkıcısı imajını görmezden gelirsek, This is…Mblaq.

2PM- 10 Points Out Of 10 Points

Her zaman çok kastırma bulduğum bir şarkı ismi ve henüz yeterince kas yapmamış bir Tupiem. O zamanlar Jaebeom nam-ı diğer Jay Park hala grupta. Bolca takla ve parendenin ardından açılışı Wooyoung yapıyor. Chansung’ın o zamanlar bile şahane olması bana göre en çok bahsedilmesi gereken şey:D Nichkhun’un şirinliği, Taecyeon’ın sempatikliği diye gider. Kıyafetler yine felaket, şarkı da bence 2PM’in kariyerinin mihenk taşlarından sayılmaz ama performansa ben de “10 üzerinden 10” veriyorum.

DBSK- Hug

Asıl bombayı en sona sakladım. Şimdi en eski çıkışa gidiyoruz. Yıl 2003. Tam 8 yıl önce. O halde bu grup tüm şu izlediklerimiz içinde en eski olarak bizi gülmekten işetmeli değil mi? Yo dostlar, DBSK üyeleri gayet normal kıyafetler, Junsu’yu görmezden gelirsek normal saçlarla çıkış yapmışlar. Oldukça küçük yaşta çıkış yaptıklarını biliyoruz, zaten yüzlerindeki masumiyetten belli. Özellikle Jaejoong her an pamuk şekerini çıkarıp yiyecekmiş gibi duruyor. Changmin’in şapşal ifadesi her zamanki gibi. Sesler şukela. Yunho yine iyi dans ediyor. Buyrun kararı siz verin.

O halde alttaki video da kapanış videosu olsun ve sizlere gelsin.

Reklamlar

27 comments on “Kpop Apaçi Stayla- Kpop Grupları Çıkış Performansları

  1. Hahahahah off offf karnım ağrıdı özellikle en bomba yorumların SuJu ve Beast’e olmuş :)))) Beast’i okurken herhalde abartı dedim ama videoyu açtıktan sonra omuzdaki o tüy vatkalar beni benden aldı. Bigbang’e de katılıyorum ayrıca “Alamancı Taeyang” nedir yaa yarım saattir gülüyorum 😀 Yazı harika olmuş hatta bayıldım bu derlemeye. En kusursuz debut MBLAQ tabii ki sadece bıyık yerine karabiber serpmiş G.O’yu bir kenara ayırırsak 😀 Tebrik ederim Kimbap! :))

    • Ama yorumsuz bırakılacak gibi değildi, çok bile tuttum kendimi 🙂 G.O’nun karabiber bıyıkları evet demek istediğim buydu. Bu badem bıyıklarla Türkiye’de kendine sağlam bir yer edinebilir ama oralarda zor 🙂
      Güzel sözlerin için teşekkürler 🙂

  2. tespitlerine har zamanki gibi koptum. eline sağlık. bb aşkım körüklendi. taenin alamancı hali bile etkilemedi :). grupların hepsi hakkında net bilgim olmasa da olanlar yetti. evrime inancım biraz daha arttı.

  3. -diğerleri düşünüldüğünde shineeye cidden hiç laf edilmez ya. zaten hepsinin yüzünden masumluk akıyor falan gidip yanaklarından sıkası geliyor insanın. noonanız olayım sizin yavrularım diyorum bu şarkıyı her duyduğumda.
    -sujunun çıkışındaki en büyük hata bence 12kişiyi o minicik sahneye sığdırma çabaları. biraz daha büyük yapsalarmış hepsi kendince çılgınatacakmış da engel olmuşlar o sahneyle onlara. ama şu da bi gerçek ki siwon bile süt görünüyor bu performansda ya ahaha.
    -sen kıyafetten girmişsin olaya ben de öyle yapayım. junhyungun içindeki transparan bir yere kadar affedilir, görmezden gelinir ama kikwanga giydirdikleri ne ya yazıktır ya napmışlar gül gibi çocuğa :/
    -hepsinin bigbang olamadan bi geçmişi olduğu az da olsa belli aslında diğerlerine nazaran yüzleri, hareketleri falan daha bi kendinden emin. seviyorum bu çocukları ya 😀
    -mblaq konusunda çok çok haklısın. aslında buramburam rain kokuyor hareketleri de kötü demek gelmiyor bir türlü. hareketleriyle “ben çok seksiyim abiee” diyorlar resmen ve ben ve benim gibilerde düşünüldüğünde istenileni veriyor çocuklar ahahah.
    -gariptirki 2pmle alakam yok denecek kadar az. yani 2011in yazın mı yoksa yaza doğru olan bi albümlerini bi çok severim o kadar geçmişlerine hiç bakmamıştım bu yüzden şu çıkışlarında sesleri bile bi farklı geldi. neymişler bunlar da böyle olmuşlar ya O_O ne yiyip ne içmişler heyt bee
    -şu çıkışlarını paylaştıkların arasında belki de en sevdiğim grup dbsk. ondan kusur bulamıyorum kendilerinde bir türlü (ama yinede junsunun saçı dikkat çekmeyecek gibi değil). hepsinin yüzündeki o bebek ifadeye söyleyecek laf bulamıyorum özellikle yunho şöyle bi tipten nasıl oldu da şimdiki halini aldı aklım almıyor. zamanla kıyafet ve saçla beni ne kadar üzdülerse de seviyorum bu kerataları ya 😀

    şimdi buna yorum demek biraz saçma olur gibi geldi. şöyle bi baktım da yuh yani ben kendi bloguma böyle uzun yazmıyorum O_O kabulündür umarım sevgiler 😀

    • Evet Suju gibi bir orduya küçücük sahneyi layık görenlere kızmalı, Siwon ve diğerleri bildiğin bebek. SHINee zaten hala bebelerim benim.
      B2ST performansında Kikwang’ı gerçekten harcamışlar, bunu yaptıkları için affetmicim. Bigbang dediğin gibi şanslı zira daha önceden piyasanın tozunu yutmuşlukları var, özellikle GD’nin. 2pm cidden semirdi, seslerindeki gelişim yadsınamaz ama o zamanlar da hayvan gibi dans ediyorlarmış afedersin.
      Uzun yorumun için de bir şey demem ancak teşekkür ederim, bu blog az geyik muhabbeti görmedi. Hiç takmam öyle şeyleri. Teşekkürler 🙂

  4. Öncelikle tespitlerin için eline sağlık demeyi borç bilirim^^
    Shinee’nin tek taytsız performansını bulmuş olabilirsin:P Haha ilk çıktıklarında hep taytlı hatırlıyorum ben onları gerçi o zamanlar canlı performslara sarmadığım için bilemicem:)
    Super Junior’da Donghae yorumu beni bitirdi, harbi nolmuş onun saçlara arkadan sanki hava makinasına maruz kalmış gibi:S Kyu’da olabilir tabi iki Kyu saçı çıkar ondan:P Hatta yanına bir de askere gitmemiş Heechul saçı bile çıkabilir ordan:PHangeng’i severdim ben hatta o zamanlar bir Hangeng’i bir de Siwon’u isim olarak biliyordum:)
    Bigbang yorumuna koptum, Tae Yang traşlı saçları ve hiç çıkarmadığı gözlükleri ile hala Alamancılara taş çıkarıyor^^
    MBLAQ’i ilk çıktıklarında şalvar pantolonları ve yırtık pırtık giysileri ile hatırlıyorum:)
    DBSK ise 8 yıl olmasına rağmen diğerlerinden daha iyi görünüyor:) Yunho hiç değişmemiş maşallah:)

    • Teşekkür ederim.
      SHINee’nin taytsız performansı çok aslında, belli başlı şarkılarda ama tayt şart gibi bir durumları var 😀
      Hae’nin saçları konusunda haklısın, sanırım sahneye çıkmadan biri arkasından hava püskürtmüş. Kyu’nun saçı değil, bence direkt kendisi saklanıyor o saçta.
      Nitekim hepsi gayet iyi bir gelişim göstermiş 🙂

  5. Dbsk’da hepsi bebek sanki; Allah’m Jaejoong!n hali ne? Nerde bizim -taş?
    2PM şarkıları fena değilde kılık kıyafetleri uzay çağında gibi. Hakan abinin deyişiyle -nesin sen ? Supermenlerimizin kılık kıyafeti bana bir mide spazmı geçirtecek cinstendi; yırtık kot t-shirt; sokak modası falan. Saçlar zaten ayrı bir olay birçok grupta; abi by sarı saç hevesi nerden geliyor bunlara yaf; siz özünüzde yeterince baş döndürüsünüz; sarı-kızıl kafa olmanıza gerek yok yani (: Mblaq müzik olarak bişey deyemeyeceğim ama tarz olarak başarılılar bence; dans figürleri ve uyumları fena değil. Mblaq kılık kıyafetten benden geçeri aldı (: Sonundaki Geun Suk zati her birinden beterdi; gerçi saçlarını ve üst başını takdir ettim oppacığımın; azıcık erkeğe benzeyivermiş. Apaçi Suk süpermiş 😀 Parmaklarına sağlık Kimbap; çok güzel hareketlerdi (: ..

    • Eskiden çok afedersin bok sarısına boyuyorlarmış, o zamanlar tonlar berbat ama şimdi destekliyorum, sarıyı yakıştırabiliyorlar bence. Tabi doğal hallerini de seviyoruz.
      Güzel sözler için de teşekkürler 🙂

  6. Dbskyi gördüğümde junsuyu bulamadım resmen :))) Junsu nerde hangisi diye baktım dbskyle fazla ilgim olmasada jyj ile bi hayli samimiyiz.O saçlar ne öyle kirpi stayla jj ayrı bi vakka zaten.Suratında *annemiistiyorum* bakışı var 🙂
    Bigbang’in çıkışı nedense daha iyi geldi.Objektif olamıyorum tabi normal. Sanki en iyiside Gdydi. ^^’
    Asıl bomba cidden son video.Bu videoyu uzun süre “izlemedim ben görmedim öyle bişey JGS ve apaçi olamaz olamaz” modunda devam ettim.Ozamana kadar da LMH’yi Kimbum’u tanısamda hiç birine sulanmamıştım.Ama YAB’dan sonra bende bi JGS hayranlığı başladı. Zamanla dansıda kabullenmeye başladım.
    1.aşama – Nasıl yani Sukkie apaçi olamaz. T_T
    2.aşama – Etrafdaki apaçilerden daha mı iyi ne? -_-
    3.aşama – Ay bu apaçi yaparken bile ayrı bi şirin ^^
    İşte kendini kandırma ve özümseme durumuna en güzel örnek :))
    Ellerine sağlık ^^

    • Junsu’nun eski halleri bir felaket, burdaki yine gayet iyi bence. JJ daha bebek^^
      JGS tam bir apaçi, yapacak bir şey yok. Buradaki apaçiler arasına gönül rahatlığıyla karışabilir, kimse de Koreli olduğunu anlamaz 😀
      Teşekkürler.

  7. Ben zaten ilk fotoğrafta gülmeye başlamıştım, yazı boyu sırıtıp durdum sayende 😀
    Bu DBSK’yı 18 yaşında falan salmışlar piyasaya herhalde 😀 Resimde zavallım Jaejoong elini nereye koyacağını bile bilememiş, başka açıklama bulamıyorum. Çocuk onlar yav, videodaki suratlara bak, Yoochun’un eller falan, zaten şeker adam çocukken iyice pamuk gibiymiş. Jaejoong’un cebinde de lolipop vardır kesin.
    G-dragon’un küçüklük haline ve düşüşü çok tatlı hahah, zavallım spor ayakkabılarla kayıvermiş. Şapkasız şapkasız söylemiş şarkıyı 🙂
    Suju’ya gül gül bir hal oldum, o Heechul’un atlayış mı zıplayış mı her ne dersen, sonrasında pantolonun yırtılmamış olması büyük şans 🙂 O saçlar zaten adamı hasta ediyor. Şimdi oh ne güzel askerlik niyetine kısacık kestirdi. Uzun saçlı Kore erkeği kalmasın lütfen, hepsi kısacık kestirsin 🙂
    JGS Türkiye’ye gelse iş yapardı 🙂 Nane nane Ajdar yerine onu seyrederdik oh mis

    • Sen deyince resme tekrar baktım da, harbiden nerde şimdilerin Jaejoong’u, kıyamam. Videoda da zaten süt dökmüş kedi.
      Yoochun 100 yaşına da gelse şeker olacak, kaçarı yok.
      GD yavrum büyük talihsizlik yaşasa da iyi toparlamış sonradan, şimdi kim inanır videodakinin o olduğuna.
      Suju en bombası, tabi en eskilerden olduğu ve bir ordu gibi sahneye çıktıkları için o ilk performansta birbirlerine toslamamış olmaları bile şans.
      JGS’yi Türkiye’ye bekliyoruz 😀

  8. Bu performansların çoğunu görmüştüm ama senin yorumlarınla bakınca ayrı bi komediye dönüşüyolar xD Akşam akşam iyi güldüm saol 😀
    Sukkie’yi kim düşündüyse süper yakıştırmış birden havuçla karşılıklı oynadıklarını hayal ettim ve bi daha koptum xD
    Ama bence asıl bomba SJ’nun pre-debut bi ideosu var odur. Hiç biri oradaki kadar komik gelmiyo bana 😀 Bi de ona bak bakalım Hae’nin ahenkle(!) dans eden saçlarında kimleri bulucan 😛 Teukie’nin elleri çenenin altına koyup şirin poz vermesi itibariyle ben de kayış kopuyo zaten komedi ötesiler yaa

  9. Yazını okudum da ancak gelip de yorum yapıyorum kimbap. ^^ Daha bıyıkları terlememiş çocuklar aigoo çok tatlılar ya. Shinee hele miniminnacıklar zaten burada iyice cücükler. 😀 DBSK Junsu’nun o sağa bakışı aman yerimi kaybetmiyim bakışları çok komik. Big Bang’in performansını çok beğendim ama baya iyi iş çıkartmışlar fakat kıyafetler amanın o kıyafetler hepsi için söylüyorum bunu Shinee’ninki diğerlerine nazaran biraz daha günümüze yakındı ama komik gözüküyorlar o kıyafetlerle hepsi de. Ellerine sağlık farkettim de fanı olduğum grupların hiçbirinin debutlarını izlememişim gomapta! ^o^

    • Geç olsun da güç olmasın Saniye, Mathilda ya da Neith?
      Aynen performanslar çok da fena değildi ama kıyafetlerde ortak bir rezalet söz konusu, boşuna apaçi demedik.
      Rica ederim, bu tür yazıların devamı gelecek 😀

  10. Twin, U ve Don’t Don gibi SuJu’nun kliplerini izlediğimde günümüze bu kadar yakın olan bir dönemde(en eskisi 2005 malum) bu kadar 1990’ların başı havası yakalamalarına cidden şaşırıyorum. O kliplerin efektleri, saçlar, kılık kıyafet…
    Donghae’nin saçları muhteşem, en az U klibindeki Heechul saçları kadar güzel.
    Bu arada Heechul’u dans ederken görmek çok güzel, kaza geçirmeden 1 sene öncesi. Sanırım cidden kazadan dolayı dans etmiyor çok fazla.

    • Katılıyorum, ben de şaşırmıştım. Kpop nedense bir süre 90ları yaşamış ama sonra öyle bir kaptırıp gitti ki, önünü alamadık. Başta uzak durmamdaki en büyük etken de o imajlarıydı zaten.
      Artık Heechul sahnede temkinli, baya zorluk yaşadı tabi kazadan dolayı. Ama adam playbackte bile lipsync yapmıyor bak ona açıklama bulamadım 😛 Heechul reyiz ne yapsa yeridir deyip geçiyorum 😀

  11. Ohaa Yorum yazılmamış bir post buldum 😛 Laaağn mağdurum zaten sayende cıkcıkcık

    B2ST- Bad Girl videosuda silinmiş bu arada. Giydireyim ayak üstü diyorum ama cansın kıyamam (:

    Shinee kayırılmış sonuna kadar gözümden kaçmadı 😛 Aynen Eunhyuk’a uygulanan kayırma gibi 😛 Suju her haliyle sevilir ki burada beslemek için cidden çekirdeğe ihtiyaç var ama arkadaş (:

    SS’lerde en çok bu şarkı performanslarını bekliyorum ben bu arada hala (: Yerim hepsini tek tek ama Kyu’msuz Suju çok eksik huh

    Bigbang’te değişen tek şey saç renkleri yoksa elemanlar aynı kırıklık seviyesindeler ablası 😀 Anam Ri’ye bak ^^

    Ama ama ama MBLAQ farklı bir durum (: Utanmasa Rain hepsinin yerine çalıp söyleyecekti. Çocukların iç donuna kadar karışıyordu abileri 😀 Ama ben G.O’ya laf ettirtmem arkadaş. O her halıynan güzel bana ❤

    2Pm'in çıkışını ıskalamışım piiii! Neyse artık önümüzdeki maçlara bakıciiiz 😛

    DBSK Laağn dağılmayaydınız nolurdu ha nolurdu! Kpop sizinle var oldu bende, bunu bana nasıl yaptınız vicdansızlr fırt fırt gidip kendimi üzüme vuruyorsam sebebi sizsiniz şimdi dağılın uleeeyn! Max ne çekersin sen öle ^^

    Kapanışı güzel olmuş. Suk olmadan kapanan post hoj olmazdı zati, Apaçi günlerinide özlemişim bebek (: Pıransalartdan döndü de kırmızı spor arabasına binip hava bile attı apaçim benim (:

    Eğlenerek okuduğum bu postta bir kere daha kendimle gurur duydum her grupta bi manita vaays 😀 Yetmezmiş gibi finalde de As kuzum mod 2 ^^ Bu kısmı Dan beylee okutmayalım piliss 😀

    Laağn bildiğin uçtum mu nedir?

    • Giydiremezsin, eski yazıyı görüp, linkini öldüğünü fark edince yeniledim bile hıh.
      SHINee’yi neden kayırayım tamamı sevdiğim gruplarla dolu yazıda la? Hyuk’u kayırmış olabilirim ama hak etti, hiç çömez gibin dans etmemiş 🙂
      DBSK dağıldığı için hala kahroluyorum ben de ahbap. Mirotic olmasa Kpop dinlemeyebilirdim. Dağılın len demişin de adamlar harbiden dağıldı ahbap 😛
      Dan’e twitterdan linki gönderdim bile, hemen aradı. Çok kızmış 😀 Artık nasıl alcaksan göynünü, sen bilin

  12. Çok eğlenerek okuduğum bir yazı oldu..
    Shinee’in Replay’e bayılıyorum.Sanırım bir noona olarak kendime hitap edildiğini düşünerek. Shınee birazcık daha küçük gibiler sadece, saç baş normal.pek bir acemilik sezmedim.Ayrıca Changmin’in de gözü kalmış bu şarkıda, iyi DBSK şarkısı olmamış diyorum.Çünkü SHİnee’e daha uygun buluyorum:))

    Suju’nun debut performansını ilk defa izledim.Sahnede o kadar saçlı başlı adamın arasından kim kimmiş ayırt etmekte zorlandım, yakın çekim olmasa tanıyamayacaktım.Hala arada görmediklerim bile oldu.Gerçekten Donghae’nin saçlar neymiş öyle:D

    Bigbang’in çıkışı pek bir havalı yalnız, konser havasında..Kocaman bir Bİgbang de yazıyor aşağıda. BB üyelerinde sadece farklılık olarak sadece çok olmaları var..Şimdi rengarenk saçlarla dolaşıyolar:)

    Gelelim aşık olduğum 5 adama…Kpop dinleme nedenlerim..Hepsi daha çocuk burda, en büyükleri jj ve yunho 18dirler herhalde, changmin kaç yaşında oluyor 15-16 gibi^^ Bu şaşkın halleri kesinlikle çok sevimli..Giyimleri, saçları da hoş, Junsu’yu da beğendim o döneme göre iyi sayılır.. Daha sonra Suju’nun debut zamanlarındaki saç modelleri gibi yaptıklarını düşünecek olursak:D

    Beast’i de severim ama izleyemedim, şimdi video aramaya da üşendim..MBLAQ ve 2PM’in dinlediğim şarkıları var ama isim isim tanımam.. 2PM ‘in sahne performansları güzelmiş:D

    Son olarak JGS gülmekten öldürdü:D
    Bazılarını ilk defa izledim, diğerlerini de uzun zamandır izlememiştim, iyi oldu gece gece..

    • Bütün noonalar hastası, merak etme:D
      Suju felaket ya, olsun böyle de komikler, böyle de seviyorum.
      BB cidden profesyonel ama şimdiki performanslarla karşılaştırınca her şekilde dağlar kadar fark var 😀
      DBSK efsane her zaman, her yerde. Onlar gibi bir beşlinin tekrar bir araya gelmesi imkansız. Kpop adına en büyük dileklerimden biri ama namümkün 😦
      Teşekkürler yorumun için 🙂

  13. Geri bildirim: Super Junior’ın Müzik Serüveni 1- Apaçi mi Bubblegum mı? | Kimbapsushi's Blog

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s