Yaran Kpop Videoları-2

Öncelikle yazının ilkini okumak için şuraya tıklayınız. Bir de baştan söyleyeyim, tüm fotoğraflar Kpop Macros/Makroları adlı facebook grubundan alınmıştır. Yapana teşekkürler.

Başlık kendini anlatıyor zaten, izlerken oldukça eğlendiğim Kpop videolarını paylaşmak istedim ama o kadar çok var ki bu bir seriye dönüştü. Eminim bu yazıda da eklemeyi unuttuklarım olacak ve ben bir yazı daha yazacağım.

Seçtiğim ilk video TVXQ’nun şabalağı Changmin’den. Evet ilk yazımda da yine Changmin en baştaydı, napalım çocuk hep güldürmeyi başarıyor. Bu videoda da Changmin bu kez Yodel söylemeye adıyor kendini ama pek başarılı olduğu söylenemez. Ben en çok diğer detaylara gülüyorum. Yoochun’ın arkadan çıkıp korktuğunu söylemesi, sunucunun öcü triplerine girmesi ve en son kadın sunucu da dalga geçince Changmin’in bu sevdadan vazgeçmesi, bu esnada ekranda çıkan yazılar. Buyrun izleyin.

Bu yazıda Kpopçu olmasalar da o alemden sayılabilecek kişilere de yer vermek istiyorum, ilki Jong Juri. Muhtemelen biraz daha yaşlanıp, Kore’ye gitsem bu kadın gibi olurdum. İdolüm diyebilirim. Kpopçu genç çocuklara yazan, evde kalmış kadın tiplemesine bayılıyorum. En sevdiğim ünlüye de sarksa “Yürü be” diyesim geliyor. Buyrun Juri manyaklıklarından seçmeler.

Jo Kwon ve Jong Juri, başka söze gerek var mı? (İkisinin beraber dansı sonlarda, Juri 2.40’da çıkıyor)

Juri’nin yerinde olmayı istemek konusunda ciddiyim. Donghae’me sarıldığı şu videoda özellikle. En çok güldüğüm ise sarıldıktan sonraki tepkisi.

Kikwang’cığımla dans ettiği şu videoda ben de stüdyodakilere benzer tepkiler verdim emin olun. Beast üyeleri özellikle Dujun ve Yoseob’ın yüzündeki şok ifadeleri ise görülmeye değer.

Zavallı Taeyang da Juri’nin gazabından kaçamadı tabi, ona yaşattığı zor anları da aşağıdan izleyebilirsiniz. Burda Leeteuk, Eunhyuk ve Shindong’un kurtarmaya gelmesine ve Shindong’un sondaki hareketine ayrıca gülüyorum. Tabi sonra Juri’nin hayat felsefesini açıkladığı yere de katılmaktan kendimi alamıyorum.

Boom’dan da bahsetmezsek ayıp ederiz. Kendisi eski rapçi, yeni sunucu. Son yıllarda daha çok MC yönüyle biliniyor. GD’nin Heartbreaker’ının parodisini yaptığı videoya, sonra GD’nin de onun parçasının parodisini yapması ve sonunda beraber dans etmelerine çok gülüyorum. (Boom’un taklidi 2. dakikadan sonra başlıyor.)

Şimdi gelelim başka bir Kpop yüzüne. Küçük Shindong diye bilinen bu çocuk Kpop danslarını yapma konusunda ürkütücü derecede iyi.  Shindong’un veliahtı olabilecek bir ikinci kişi olduğunu sanmıyorum, resmen küçülmüş hali. Özellikle Eunhyuk ve Leeteuk ile yaptığı Bonamana dansı (Heechul gibi dilini bile çıkarıyor, ne diyim) ve Rain taklidi görülmeli.

Tabi bundan bahsetmişken şu klasik videoyu paylaşmazsam olmaz. Shindong’un yanına Eunhyuk ve Leeteuk’u alarak yaptığı Rain taklidi, hala gülüyorum hep gülüyorum bu videoya.

Doojoon’un kızların gözüne girmek isterken sesinin çatlaması ve yaptığı aegyonun (şirinlik) kızlar üzerinde hiç bir etkisinin olmaması? Sen bana gel çocuğum, kıymetini bilmiyorlar.

Burda da şapşal Eunhyuk abartıyor da abartıyor.

Ve birbirleri yanında tuhaf hisseden Suju elemanları. Bununla alakalı bir başka program daha vardı daha eski. Yine birbirleri yanında rahat edemeyen ve garip hisseden elemanlar vardı ve yakınlaşmaya çalışıyorlardı. Şimdi onu bulmak zor geldi ama bunun da yeteceğine eminim. Hele ki Leeteuk’un açıklaması sonrası gelen video müthiş.

Kaptırmışken Suju’dan devam edelim. Şu sahne arkası videosunu ve SJ elemanların saçma geyiklerini seviyorum. Lazerle eğlenmeleri pek şirin. Grubun en şebekleri Leeteuk, Eunhyuk ve Shindong (Nam-ı diğer Teukigayo) arasındaki telepatiyi de ayrıca seviyorum. (Bkz:1.45)

Bir de Leeteuk ve Eunhyuk hep iyi geçinmezler tabi, buyrun kavgalarının hikayesi. (Leeteuk sen yavrumun gülüşünü nasıl silmek istersin, ben onu dişetleriyle seviyorum. Öhöm neyse fangirl’ü susturalım)

Yeter be Suju diyenlere geliyor o zaman. Zavallı Dongwoon’um maknae’m düşmüş, hem de önce takılmış sonra yuvarlanmış. Önce düşme anını bir izleyelim bakalım.

Peki o düşünce hain grup arkadaşları ne yapmış? Başta Yoseob ve tabi ki Doojoon olmak üzere hepsi katıla katıla gülmüşler. Biri de durdurup “Yazık lan gülmeyin” dememiş. Gerçi kesin ben de olsam gülerdim.

Şimdi bu da bir fancam, çığlıklara hazır olun. Hatalara gülmekten söz açılmışken Jonghyun’un Key’in hatasına güldüğü anı da izleyelim. Belki yarmıyor ama gülümsetiyor.

Bir gün de Yoochun ve Jaejoong fotoğraf çekiminde sıkılır, aşağıdaki görüntüler ortaya çıkar.

Evet sanırım baya abarttım. Toparlanıp kaçma zamanı, bütün günümü de yedi bu yazı. Evet ortada yazı yok belki ama o videoları tekrar bulup izlerken saatler uçmuş gitmiş. Artık aklıma gelmeyenler de gelecek yazıya. İğrenç bir yazı oldu sanırım yazdığım en dandik yazılardan ama videoların kurtarmasını diliyorum 😀

 

17 comments on “Yaran Kpop Videoları-2

    • Beğenmene sevindim, ben de her izlediğimde yarılıyorum 🙂
      Bütün günüm yine Youtube’da geçti bu videolar yüzünden o yüzden seni çok iyi anladığıma emin ol. Videoyu da izledim ve nasıl gözümden kaçtığına inanamadım. SJ ve MBLAQ, en sevdiklerim 🙂 Kyu resmen işkence çekmiş 😀

  1. eline,zamanına sağlık hatunum çok güldüm. Ama Küçük Shindong kabus gibi. Korkunç o çocuk 😀 içine kpop camiasiznın tamamı kaçmış gibi! Gd nin sarı halini de ayrı özlemişim 🙂 teuk ve hyuk kavgasını kaç kez izleyip yarıldım bilemiyorum. bu yazı dizisinin arası çok uzamasa keşke 😛

    • Sağol canım, yazı dizisinin arası uzamasın ben de istiyorum ama pek kolay değil be dostum, vakit alıyor baya. Ama ben de eğleniyorum yazarken, görüşlerine de katılıyorum, küçük Shindong resmen minyatür Kpop 😀

  2. =))))))))))) Jong Juri videolarıyla başlayan gülümsemem küçük Shindong’la kahkahalara dönüştü 😀 O videodan sonra ağzı kulaklarına varmak deyiminden daha ileri bi duruma geldim,ağzım şu an nereye yol alıyor bilmiyorum 😀 😀 Shindong’un Rain taklidi ama özellikle Donghae ile olan ilişkisi beni kopardı ahaha 😀 işteyken pek iyi geldi bu videolar bana,emeğine sağlık ^_^

  3. Yarıldım..^_^
    İlk yazı dizini nasıl oldu da gözümden kaçırdım, hiç bilmiyorum; büyük eşşeklik.
    Dün akşam ilk yazını okudum bu gün de bunu; kopup kopup bağlandım arızaya (:
    Düşme videolarını yarıla yarıla izledim; benim de vardır böyle sakarlık günlerim, sağ ayağım sol ayağıma dolanır düz yolda sendelerim. Dümdüz bir yolda düz taban ayakkabıyla kayar düşerim. 😀 Neyse ki uyanığım, kolayca kıvırıyorum durumu 😀
    Lazer oyunuda hoştu; sahnenin tozunu attıran, kızları bas bas bağırtan adamların -çocuklar mı desem karar veremedim- şep/şabalak, sakar, komik ve çocuksu yanlarını görmek onların insan olduğuna inanmamıza biraz daha yardımcı oluyor 😀
    Yoksa ne mümkün o suratlarla 😀
    Çok sevdim bu yazı dizisini devamını dört gözle bekliyorum; eminim herkesin vardır kendine sakladığı bu tarz bir kopuk-video online kütüphanesi. Bunu halka açmalı, topluma hizmet yapmalısınız. O yüzden 3. ile arayı fazla açma, çabucak diğer yazının çalışmalarına başla. 😀 Eline sağlık ^_^

    • Çok teşekkürler eğlenmene sevindim. Suju’nun en sevdiğim yönleri esprili karakterleri ve tevazuları. Star havasında takılmıyorlar ve geyik ve şebekliklerini her yerde çekinmeden yapıyorlar 😀
      Devamı gelecek ama yakın zamanda beklemeyin, tekrar sağol yorumun ve güzel sözlerin için 🙂

  4. Benim bile sadece izlemek tüm günümü aldı neredeyse, sen nasıl tamamlayabildin bu yazıyı, tebrik ederim 😀
    Kim’cim öncelikle beni küçük Shindong’la tanıştırdığın için teşekkür ederim, eğer çocuk o şirin sesiyle konuşmasaydı, Shindong’un klonlanmış mini versiyonu olduğuna inanmıştım 🙂 Bir de diyor ya bu çocuk benim çocuğum değil valla diye hahahah. Rain taklidine ayrı bittim.
    Jong Juri’ye de koptum, bu hayatı bir kez yaşıyorum modu süperdi 🙂 Her önüne gelen çiçeğe konuyor resmen.
    Suju’nun birbiriyle yakınlaşmasıyla ilgili diğer eğlence programını ben çok sevmiştim, bloga da koymuştum, bir bölümü şuydu: http://www.youtube.com/watch?v=6rdJWXLdKhE&feature=BFa&list=UUHleLy–XDVsdPRND7Km0xQ&lf=plcp
    Hala izledikçe kahkaha tufanı oluyor 😀
    Leeteuk-Eunhyuk kavgasını anlattıkları yere de koptum, Sangmin dövüş sanatları öğreniyordu, Shindong’a zaten yanaşamazdı, o yüzden bana saldırdı deyişi süper, zavallı Teukkie 😀
    En komiği en sondaki videoydu ama, Yoochun’un suratı, puhahahah 😀
    Bu gün çok güldürdün beni kim’cim sağolasın

    • Bu’cum gününü çaldığım için üzgünüm ama pişman değilim 🙂 Neyse zaten sonda teşekkür etmişsin, yüzüne bir gülücük kondurmuşum ne mutlu *çiçek taksi melodisiyle uzaklaşır…geri döner*
      Bu arada ben üşendim ama sağol video için hehe beni zahmetten kurtardın, ufak Shindong’u evde beslemek istiyorum, bana dans etmeyi öğretsin, abileriyle tanıştırsın ahahaha
      Juri ise dediğim gibi hayat felsefesi dahil saygıyla eğiliyorum, sansennim olur kendisi, ondan öğrenecek çok şey var 😛

  5. merhaba 🙂 öncelikle bende juri nin yerinde olmak isterdim kuzucuğumla (lee ki kwang 🙂 ) dans ederken 🙂 pek te bi tatlı tatlı dans ediyodu zaten 😀 bide gidip öpüyor ya juri yi 🙂 burda yoseob gitti yani kwang a acırken 😀 dong woon büyük şokta zaten 😀 ah ah ah diyorum her izlediğimde bir o kadar da gülüyorum u kiss ‘n maknaesinin yüz ifadesi bence muhteşem 😀 tüm yorumum bu video üzerine olucak galiba 😀 ama kuzucuğumun videosu olunca dayanamadım napiim 😀 doo joon bir tanecik liderimizi istemiyen kızlar utansın bence 🙂 b2uty ler duymasın bunu 🙂 videolar çok gzldi izlediğim kadarıyla çnkü bir iki tanesini açamadım maalesef ki 😦

    • Selam, bir B2uty olarak katılıyorum görüşlerine, Dongwoon ve Yoseob’ın yaşadıkları şok süperdi. Doojoon’u istemeyen varsa tanıyamamıştır bence, şahane bir lider ve en sevimli liderlerden biri 🙂

  6. ay koptum yine çok güzeldi gayet çokta güzel bir yazıydı bence 🙂 yuri konusunda kesinlikle sana katılıyorum kwang la dans ederken bende orda olmak istiyorum diye yırtmıştım kendimi ama kıskanamıyorum ki kadını kwang m öptüğün de öp öp öpçeksen onu öp dedim 😀 ve dongwoon düşünce olanlara tabikide şaşırmadım hatta dahada abartmadıklarına şaşırdım ama sanırım bi ödül törenindeler ondan yoksa yoseobie daha neler yapardı ona 😀 umarım 3üde gelir bu yazının 🙂

      • Haha önemli değil, istediğin gibi yorum bırakabilirsin ve yazının üçüncüsü gelecek, tembelliğimi üstümden atarsam^^’
        Yoseob kesinlikle sonradan bin tane geyik döndürmüştür ama ödül töreninde ancak bu kadar 😀

      • bencede kesin yurda gidince neler yapmıştır maknae mize 😀 olsun canın istediğinde yaz 🙂 yaz geldi tatil zamanı 🙂 ama ben 3ün büyük bir takipçisi olucam inş bol b2st li shinee li olur 🙂

Bir Cevap Yazın

