hide için…

Son zamanlarda bu blog Kpop ile doldu belki ama eskiden beri takip edenler, ondan da önce bu blogda Jrock olduğunu bilir ve benim Jrock efsanesi X Japan’i ne kadar sevdiğimi de bilirler.

X Japan hakkında daha önce çeşitli yazılar yazdım, şuradan ulaşabilirsiniz. Artık ne kadar sevdiğimi belirtmeyi gereksiz buluyorum. Bugün bu yazıyı yazmamın amacı ise blogu açtığımdan beri her yıl kendimce edindiğim bir görevi 3. kez yerine getirmek, hide’yi ölüm yıldönümünde anmak.

Jrock benim için hala klasikler demek, son dönemde çıkan grupları pek takip edemiyorum ama eskileri yani bir X Japan’i, Luna Sea’yı, Malice Mizer’ı, Buck Tick’i ve pek çoklarını hala keyifle dinliyorum. Tüm bu gruplar içinde de en yeri dolmaz kişilerden biri kuşkusuz hide. Onu benim için unutulmaz kılan ise ölüp badem gözlü olmasından çok, kuşkusuz söylemeye gerek bile duymadığım yeteneği ve renkli kişiliği.

Aynı sözleri tekrarlamak istemediğimden sizi iki yıl önceki ilk yazım ve geçen yılki yazıma yönlendiriyorum. Bu da bıraktığım üçüncü iz olsun hide için.

Gittiği yerde mutlu olduğunu umarak yeniden açıp Pink Spider dinleme zamanı:)

3 comments on “hide için…

  1. Japonların müziklerine de filmlerine de dizilerine de anti-patim vardı; ki tam anlamıyla yenebilmiş de değilim bu durumu. Bu anti-patimin dışında kalan tek kişi Gackttı. Ama yavaş yavaş artık dinlemeye ve izlemeye başlıyorum; Lafea ve sende sık sık rastladığım için şans veriyorum derken 5-6 gün önce bu yazıyı okuyup da ertesi sabah müzik-çalarıma bilmem kimin vasıtasıyla indirdiğim Forever Love şarkısını da dinleyince sevilme olasılığı olanlar listemde yer ettiler kendileri, eserlerine kulak vermeye başladım. Forever Love’u başa-başa sarıp dinliyor, dinledikçe iç çekiyorum. Anam diyorum, ben daha anamın karnına düşmeden onlar müzik yapıyorlarmış; ki hiç demode, hiç vakti olan bir müzik de değil. Yani bu şekilde sevgili-kimbap, bir çekik milletin daha müziğine dalmama vesile oluyor; günahımı alıyor oladabilirsin 😀 Bakarsın ilerde Kore-kuduzu olmaya ara verir, az Japon-manyağı olurum; neme lazım. Sevgili Hide’ye gelirsek yaşasaydı onlarca daha mükemmel şarkılara imza atardı eminim, ama bu kadarmış. Herneyse, çok çene çaldım; ben kaçtım ^_^

    • Ahını aldığıma sevinirim o halde, Japonların müziğini çok ayrı buluyorum. Kore müziklerine dalmadan çok önce dinlerdim ve hala sıkılmadım. Uzak doğudan indirdiğim ve hastası olduğum ilk albümler Jrock albümleriydi. Bende bu yolda yürümeye devam et 🙂

  2. Geri bildirim: hide. | Kimbapsushi's Blog

Bir Cevap Yazın

