‘Comeback’ Yazısı

Madem Kpop grupları comeback yapıyor, benim neyim eksik dedim. Biliyorum çok uzun zamandır blogumu güncellemiyorum, nedense şu aralar pek yazasım gelmiyor. Aslında yazacak bir şeyler bulmakta zorlanıyorum bir yandan. Aklıma gelenler hep meşakkatli ve uzun yazılar, üşengeçliğimi de bir türlü üstümden atamadığımdan vazgeçiyorum yazmaktan, olan gariban bloguma oluyor.

Yine de neler yaptığımdan azcık bahsedeyim. Daha önce de bir kaç kez söylediğim gibi, eskisi gibi drama izleyemiyorum. Diziler başta hep beni çekiyor, konularını ve kadrolarını okuyup bir heyecanlanıyorum ve izlemeye başlıyorum ancak aylardır başladığım hiç bir diziyi tamamlayamadım. Son dönem kurbanlarım da Rooftop Prince ve King 2 Hearts oldu. Diziler güzel güzel olmasına da, hiç biri başından kalkamayacak kadar heyecanlandırmadı beni. Şu an hevesle beklediğim Kim Sun Ah ve Gong Yoo’nun yeni dizileri. Gong Yoo’nunki Hong’ların kaleminden olduğu için ekstra heyecanlıyım. Umarım onlar da yarım bırakma hastalığımın kurbanı olmazlar.

Kpop merakım ise dolu dizgin devam ediyor. Eskiden beri sevdiğim gruplara ek olarak son zamanlarda zaten tanıtımlarından beri de takip ettiğim EXO manyaklığım had safhada. Özellikle grubun Çin ayağı EXO-M’i seviyorum ama 12 üyenin 12sinin de kalbimde bambaşka bir yeri var. Albümlerindeki tüm parçaları çevire çevire neredeyse her gün dinlemenin yanında (Özellikle tanıtımlarındaki kısacık halini bile sevdiğim Angel‘a bayılıyorum, Machine dinlediğim anda dilime dolanıyor) bu şirinlik muskası üyeleri de takip ediyorum. Zaten harem yazımda gelecekte adlarını dilimden düşürmeyeceğimin ipuçlarını vermiş idim. EXO sevgimi paylaştığım Astrea‘m ve Suspus‘uma selam olsun.

Kpop demişken, geçen şöyle şukela bir video gördüm, bir klasik müzik orkestrası Kpop parçalarını yorumlamış. Suju’dan Mr Simple‘ı, T-ARA’dan Roly Poly‘i, B2ST’ten Beautiful‘u böyle dinlemek de varmış. Super Mario yorumları ise çok şirin olmuş.

Bir de tekrar T-ARA’nın John Travolta Wannabe albümüne sardım. Şu ara deli gibi Really Really Like You dinlemekteyim. Disco tarzını sevip hala şans vermediyseniz, bir bakın mutlaka.

Bir de itiraf yapayım hadi. Tamam kpop seviyoruz ama pembişli, pamuk şekerli kız gruplarından gördüğüm anda kaçar idim. Yalnız son zamanlarda After School’un alt grubu Orange Caramel’in Magic Girl şarkısını dinliyorum utanmadan. Biliyorum çok rezilim asddads ama valla bak sonuna dek dinleyin, güzel parça (kendini kurtarma çabası). Hem CN Blue’nin şeker bateristi Minhyuk’cum da var klipte, hiç olmadı onu görürsünüz. Aslında parçayı dinlemem de hep SHINee sevdam yüzünden, suçlular bu videoda.

Film ise hiç izleyemiyorum. Alınmış DVDler, indirilmiş filmler kuzu kuzu bekliyor. En son sinemada  The Avengers’ı izledim gerçi. Şahaneydi. Benim gibi Marvel manyağı olup izlemeyen varsa çok şey kaçırır, mutlaka 3D olarak sinemada izlenmeli.

Bu arada Ohyoonjoo gacım ve Hikaru‘nun yolladığı mimlerin üzerinden yüz yıl geçse de aklımda olduğunu söylemek isterim. Bugün de Asiruh‘tan bir mim gelmiş. Hepinize teşekkür ederim, en kısa zamanda cevaplamayı umuyorum.

An itibariyle SM sanatçıları Los Angeles’ta konser hazırlıkları içinde. Umarım bir gün buralara da uğrarlar diyerek sevdiğim bir Suju performansını paylaşayım ve yazıyı öyle kapatayım. Tüm sevenler ve ELFlere gitsin 😛

11 comments on “‘Comeback’ Yazısı

  1. güzel bir comeback olmuş kimbap bacım, ellerine sağlık ^^

    o dizi tamamlayamama huyu bende de başladı; love rain’i zaten ilk bölümde bıraktım, rooftop prince’i ise 14’te süründürmekteyim 😛 ama yine de umudum var, crtl+forward tuşları sağolsun, 1 saatlik bölümleri sena’lı/kötü kuzenli kısımları atlaya atlaya izleyip 25’er dk’da bitireceğim inşallah 🙂

    bu exo manyaklığını astrea’dan biliyorum, sende de var demek. e şarkılarına bi göz atmak farz oldu o zaman..

    mimi istediğin zaman yap, alınmam gücenmem. avengers’ı da hâlâ izleyemedim, yuh bana 😛

    • İleri sarınca da içime sinmiyor, illa her dakikasını izlicem. Ama sanırım bu saatten sonra ben de ancak o şekilde dizi izleyebilirim 🙂
      Exo manyaklığı bende de var, blogda çok yazmadığımdan bilmiyorsun tabi 😀 Seviyorum veletleri.
      Avengers’ı da anavatanında bir git izle anacım, yazık günah.

  2. Vuhuu Kimbap comeback yapmış 😀
    Hoşgelmiş sefalar getirmiş artık postlarını bekleriz:)
    Ah diziler vah diziler diyorum bende bu aralar ama beni dizi izlemeye geri döndürecek dizi çıktı ama oda yoğunluktan arada kaynadı neyse yine devam ederim ona bir ara:)
    EXO bebeklerimiz diye seviyorum artık ahaha, valla tüm grubu ayrı ayrı pek seviyorum ama Exo-M daha ağır basıyor tabi:D Bir grubu ilk çıktığı andan takip etmek, ilk konserlerini ilk TV programlarını izleyip devamında onlarda ki gelişmeyi görmek de çok ayrı ve güzel bir duyguymuş 😀
    Devam postlarını bekler gözlerinden öperim adfsds

    • Valla bir başlangıç mı oldu yoksa süründürmeye devam mı ederim zaman gösterecek dostum.
      EXO elimizde büyüdü diyebiliriz sanırım kuzu, yavruceğizlerimiz yavaş yavaş tecrübe ediniyor.
      Gözlerinden öperim 😀

  3. gerçekten uzun süredir bloga yazmıyordun ..

    k-dramalar sona doğru beni de sıkıyor ama bırakmıyorum sardırarak falan bitiririm:)

    senin sayende yani melek ve şeytan sayesinde suju sever oldum (aslında sadece iki elemanı:)))
    grup kalabalık olunca ben kaçıyorum hemen EXO’da kalabalık olduğu için es geçtiklerimden:))

    • Ben tamamını izlemek zorunda hissettiğimden ileri saramıyorum, patlıyorlar sonra elimde.
      Suju’yu sanırım pek çok kişiye sevdirdim, eylemlerim sürecek. EXO’dan elemanlar da hikayeye katılacak ilerde, bakalım o zaman belki onları da seversin 😀

  4. Ahh EXO görünce buraya yazmasam heralde içimde kalırdı 😀 Elinde büyüme lafı tam bunlara uyuyor kendi açımdan 😀 M1 M2 idilerdi daha adını duyduklarımda EXO oldular derken şimdi büyüyorlar 😀 Böyle böyle her anlarını takip etmek gözlemek ne kadar guru vericiymiş 😀 Ahh albüm müthiş,teaser içindeki şarkılar müthiş,çocuklar müthiş daha ne olsun bilemedim?Baby dont cry konusundaki kırgınlığım hala gitmedi 😦 EXO-M ağırlıklı basıyor demişsin ya aslında yalan yok What is love sayesinde ister istemez bir ağırlık oluyor bendede 😀 Hepsi şu ana kadar gördüğümle öyle kendini beğenmiş uyuz tiplerde değil 😀 Ablaları olarak onları destekliyorum ve eminim şimdiden böylelerse ilerde dahada harika olacaklarını düşünüyorum 😀 Gambatte!!Fighting!! 😀

    • EXO valla harbiden elimizde büyüyor, daha da büyüyecek. İki grubu da, tüm şarkıları da çok seviyorum ancak EXO M bir adım daha önde. Üyeler açısından özellikle, aslında bu 12 elemana da bayılıyorum ama bir Luhan, bir Lay, bir Tao kolay yetişmiyor, diğer tarafta da Chanyeol, Kai, Baekhyun falan var gerçi bilemedim 😛
      Muhteşem olacaklar, hep destek tam destek 🙂

  5. Evet ve şimdi düşünüyorum her anlarını biliyor olacağım .Çok güzel gerçekten.İki grupta gerçekten çok iyi diyecek hiçbirşeyim yok o konuda 😀 Luhan zaten tam donanım 😀 lider vokal ve lider dansçı,yakışıklılık ve şirinlik desen var,şakacıda,sempatikte 😀 Lay konusunda gün geçtikçe hayran kalıyorum ona.Daha 10 yaşında yazıp bestelediği şarkıları var,sesi gerçekten güzel (Canlı canlı Yin Yue Tai röportajında Endless Love ı söyleyişini görünce şüphem kalmadı) gayet harika.Tao aynen öyle..Sadece çubuk kullanmakla şarkıcı olunmuyor diyenlere *Sen ne anlarsın dostum* diyerek o çubukla kafasına deli gibi vurasım var ama büyüklüğümü korumam lazım 😀

    Evet!Neyse başarılarını görüyorum ya gururlanıyorum 😀 Senin blogunu bayağı zamandır takip ediyorum bu arada.Ama bu sene üniversite hayatından dolayı bakamamıştım 😀 EXO takip etmene çok sevindim! 😀

Bir Yanıt Bırakın

