Üç Yıl Bitmiş…

tumblr_ldw49cwSa61qa79jqo1_500

Tam üç yıl önce bugün bir şeyler (aslında uzak doğu merakı) beni dürtmüş ve bu blogu açmışım. Burada hep uzaklardan bahsettim, bu yüzden okur kitlesinin çok da geniş olmayacağını düşünüyordum. Yine de üç yılda neredeyse 440.000 ziyaretçim olmuş. Bu benim için bir ölçüt değil, düzenli okurları daha çok önemsiyorum. Sonuçta ilgi çekecek bir konu yazdığınızda ya da bir kaç kelime kullandığınızda izinizin bulunması zor değil. Ancak tabi yurdumda giderek artan uzak doğu meraklıları sayesinde son zamanlarda tembelleşsem de bir şekilde kendi yağında kavruluyor blog. Ben özellikle düzenli uğrayıp yazılarımı hatmeden ve yenilerini bekleyenlere (en azından birkaç kişi var biliyorum:P) teşekkür etmek isterim.

Fazla resmileştim sanırım. Neyse şimdi dönüp ilk yazılarıma baktım da (ilk ayda 13 yazı yazmışım, yuh!) kimler gelmiş kimler geçmiş. Artık eskisi kadar önemsemiyorum bu blog işlerini ama o zamanlar birkaç gün yazmayınca suçluluk hissi çörekleniyordu. Yine de canım istediği müddetçe buralardayım yine, aklımda yazılmayı bekleyen daha onlarca (belki de yüzlerce) yazı var. Bir gün yazılır elbet (umarım).

Blogu açmam hayatıma güzel insanlar da kattı, en çok da bu yüzden memnunum. Dördüncü yıla adım atıyoruz, boru mu?

İyi ki açmışım burayı♥ Doğum günümüz kutlu ola!

20110405_eunhyuk_1 (1)

22 comments on “Üç Yıl Bitmiş…

  1. Yaşlandık be 🙂 Valal o okuyuculardan biri de benim. Geçen gün iyice anladım yeni blogların ve sahiplerinin neden bahsettiğini bile anlamıyorum 🙂 Kpop blogları çoğladı ya onda zaar. 🙂 Sen gerçi bilgilisin anlarsın da ben dillerinede pek yabancı kalmışım. Bu vesile ile içimi dökeyim dedim. İlk yazışmalarımızı, oo hoşgeldin demelerimizi dün gibi hatırlıyorum. Canın istedikçe yaz ama illaki yaz. Mutlu uzun blog yıllarına.

    • Sağol canım. Senin blogun da benim için öyle.
      Tabi ben Kpop dilini anlıyorum ama tam içinde olmayan için cazip olmaması normal 🙂
      İlk yazışmalarımızı ben de hatırlıyorum, her zaman buralarda oldun çok sağol.
      Her beraber yaşlanıyoz buralarda hatun, yazmaya devam 😀

  2. İnternette öylesine, bir kaç kelime ile bir kaç cümle yazma çabalarının nasılda büyüyebileceğinin katını ya bu bloglar. Sadece bir şeyler yazmak istediğimiz için bir sürü şeyler uğraştığımız zamanlarımız oldu. YA da tek bir cümle ile saatlerce, günlerce eğlendiğimiz. Yıllarda geçse üstünden hala güldüğümüz anılarımız var. Ne anılara şahit, ne hayallere gebe bloglarımız. Yurdum türkülerine geçmeyeceğim merak etme pandam 😀 Biran bam teli programında gibi hissettim kendimi.

    Daha nice yıllara diyorum. Öperim kocaman 😉

    • Cidden içinde yaşayan Tayful Taliboğlu beni biraz ürkütse de dediklerine katılıyorum pandam. Öyle bir karalama gibi ama değil gibi de. Teknoloji insanın hayatında böyle değişiklikler yapabiliyor işte, tuhaf 🙂
      Sağol kuzum, senin doğumgününün de eli kulağında olması gerek^^ Öpüyorum ben de.

  3. Mabedim, kılavuzum, eğlence kaynağım… iyi ki doğmuş blogun 🙂
    Blogunu yaklaşık 1 seneyi aşkın süredir takip ediyorum.İlk başlarda sadece diziler için takip ediyordum.(Hatta Secret Garden sayesinde buldum blogu da.)Sonra tarzının da hoşuma gittiğini farkettim ve diğer yazılarını okumaya başladım.Gel zaman git zaman bu blogta hemen hemen her yazıyı en az bir kere okumuş oldum.En az bir kere diyorum çünkü çoğunu defalarca okudum. Yazıların sayesinde bir sürü şey öğrendim.(öğrenmeye de devam ediyorum) Ve bu yenilikler ufkumu genişletmekle kalmadı sadece.Daha da ötesini aldım sayende.Teşekkürler, iyi ki varsınız.Daha çoooook yazıların olsun 🙂

    • Canımcım. İyi ki blogumu bulmuşsun da ben de senin gibi bir arkadaş edinmişim. Bu blogun bana kazandırdığı güzel insanlardan biri, aynı zamanda en sadık okuyucularımdan oldun. Her gün yeni beğenileri paylaştıkça mutlu oluyorum 🙂
      Çok tembelim son zamanlarda, biliyorum ama söz bolca yazacağım yakında. Şu pasımı bir silmem gerek.
      Güzel sözlerin ve hiçbir zaman esirgemediğin desteğin için teşekkürler 🙂

  4. Çok çabuk geçiyor zaman sanki (:
    İyi ki varsın, iyi ki yazmışsın canım ^^ Seni okumak her geçen gün daha eğlenceli, (cümle burada kitlenir, bir dakika mendilim neredeydi benim yeaa?)

    Uzun uzun, bol bol ve içinden dökülen nice postlarını okumak dileğimle özlüyoruz reyiz Nice mutlu yıllara!! Bu gözler Seul’den yollanan konser postlarını da görür inşallah

    • Gacım çok sağol. Aslında bloga yazmaya başladıktan çok sonra senlen yollarımız kesişti ama iyi ki kesişmiş.
      Sendeki çalışkanlık keşke bende de olaydı da, harıl harıl yazaydım. Ah çok kıskanıyom seni 🙂
      Umarım Seul’e gider bir gün de oradan bildiririm^^

  5. Bloğunun yaş günü kutlu olsun :’)) Ne çabuk geçmiş zaman dile kolay üç yıl. Üç yıl boyunca hiç sıkılmadan devam edebilmek başarı bana göre :’) Darısı hepimizin başına ^^ Daha nice yazılara, yıllara inşallah.

    • Çok teşekkür ederim:)
      Ben de anlamadım valla nasıl geçti. Hala keyif alıyorum aslında, sadece bazen yazasım gelmiyor, belli bir dönem sürüp bitiyor neyse ki.
      Darısı hepimizin başına bence de:)

  6. vov ilk ayda 13 yazı kimbap bacım yu ar girit^^ nice yıllara ya, benim için ilginç ve güzel bi önemi var bloğunun ve senin lskndflksd ingilizcemin olmadığı zamanlarda Türkiye fanbaselerini takip etmek zorundaydım ama artık bele bıkkınlık gelmişti saçmalamalardan sorra kendisinsan’ı keşfettim ordan seni ve astrea’yı buldum ele bağlandım kaldım. Yani demem o ki ilk aklı başında okumalık bulduğum yerdin, sorra sorra bloglara sardım :”) ilkdin kimbap gardaşım ilk ^.^ gud cap end vel dan diyorum

  7. Blogunu geç buldum ama kaybetmeyede niyetim yok 🙂 Tüm yazılarını ve birçok yorumu büyük bir zevkle okudum 🙂 Umarım yazmayı hiç bırakmazsın nice uzun yıllara ^^

  8. Eneee bah ben bu postu yeni görüyom yaa:/
    Bu blogun bloglarımızın benim için anlamını biliyon zaten dostum burdan yazamayacağım kadan çok, içten bir şekilde iyi ki varsın diyorum, öperim bol bol ♥

  9. 8 ay olmuş yazalı geçmiş doğum gününüz kutlu olsun demeyeceğim :)) Ama yazmayı bıraktınız herhalde?
    Ben sizin hiç güncel yazınızı okumamış olsam da seviyorum blogunuzu:)

Bir Cevap Yazın

