SHINee Dönüyor!

tumblr_mhxjdvgqdV1rj1fhno1_500

Aslında SHINee’nin Mart gibi Japonya’da single çıkaracağı duyurulduğunda Kore dönüşleri yazı bulur diye düşünmüştüm. Meğer SM asıl bombayı son ana kadar saklama niyetinde imiş. Nitekim bir gece yarısı Key’in teaser fotoğrafı düştü ve ben öldüm. Bu satırları meşe ağacından yapılma tabutumdan yazıyorum…

Soğuk esprilerimi bir kenara bırakayım ve SHINee dönüşünden bahsedeyim. Çıkış parçamız ve albümümüzün adı “Dream Girl”. Bu ismi duyunca aklımda çok güzel şeyler canlandı zira bütün yaz bir diğer favori grubum Beast’in aynı isimli şarkısını dinledim durdum. Albümden favorim oydu.

Albümle ilgili ikinci güzel haberse “full length” olması. Yani mini albüm falan değil, kapı gibi “uzun metraj” albüm geliyor. Üstelik bu albümde It’s You adlı bir Onew solosu olacak ve şarkının sözleri de Onew’a ait. (It’s You da aklımda güzel şeyler canlandırdı. Super Junior’ın aynı adlı şarkısına bayılırım. Üstelik son Super Junior M albümünde yine aynı adlı bir şarkımız daha oldu, bu da Henry bestesi. O halde totem olsun, Onew’in It’s You’suna da bayıliciim -aksi mümkündü sanki)

Neyse ben Kardeş Türküler’e bağlamadan SHINee’ye döneyim. Gruptan şu ana dek sırasıyla Key, Taemin ve Jonghyun’un fotoğrafları yayınlandı. Şahsen bu gece 3 civarı Minho’nun fotoğrafının gelmesini bekleyeceğim. Lider Onew’i sona bırakmışlardır diye düşünmekteyim.

SM’de albüm sırasının EXO’ya geldiğini düşünsem de yakında onların da teşrif edeceğine inancım tam. Hem muhtemelen SHINee Japonya single’ı yüzünden promosyon dönemini kısa tutacak geçen sene olduğu gibi ve ikinci bir videoya kavuşamayacağız (umarım yanılırım).

Yazıma şahane bir SHINee coverı ile son vermek isterim. Led Apple grubu muhteşem bir Sherlock coverı yapmış, son bir kaç gündür sürekli dinliyorum. Buyrunuz siz de eksik kalmayın. (Derken yazıya bir ekleme yaptım, son kısma itinayla bakınız)

tumblr_mhxj0gsQrm1rqzwomo1_500

Ekleme: SHINee’nin alttaki videoda Dream Girl koreografisini çalıştığı iddia ediliyor. Ben diyenlerin yalancısıyım. (Üstteki Jjong da gif aslında ama çalışmamakta ısrarcı)

6 comments on “SHINee Dönüyor!

  1. Sunbae’m benim yaa.SHİNee is back, back, back diye Onew ve Minho’nun fotoları gelmeden yazıyı patlatmışsın.
    Key’in güzelliğine ölsem mi ki…yoksa Onew’ınkileri mi beklesem….Offf…çok zor durumda kaldım şimdi 🙂 Tae’ye de öleyazabilirim aslında şu haliyle.
    Soğuk espri demişsin ama ben kahkaha attım meşe ağacından yapılma tabutuna.
    Dream Girl, Dazzling Girl…Girl de girl, sıpalara bak hele…
    Kimbap’tan bir amme hizmeti daha.Sherlock’un cover’ı da bayağı iyiymiş.Dinlerken koreografiyi de cover’a uyarlayıp gözümde canlandırdım.Çok mu seksi oldu bebeler ne?_?
    Bu fotoların konsepti dudak olabilir mi?Ben gözlerimi dudaklardan alamıyorum çünkü.Özellikle Jong’un fotolarında gözümüze sokuluyor duduşlar sanki 🙂
    Onew’ın fotosu gelsin… albüm gelsin… buralar yeni albüm yazılarıyla dolsun….

    • Dayanamadım be Esra. Bunu yapmam lazımdı 😀 Bekleyemedim kızancıkları
      Hepsi fazla güzel. Dudaklar ise yeme de yanında yat. Ya da yatma da…neyse tamam. İyiyim ben 😛
      Covera bayıldım. Çevir çevir dinliyorum^^
      Ben artık teaser ve video istiyorum. İşkence gibi teker teker hoff tirledim 😀

  2. Sonunda dönüyor bebeler diye mutluluktan öldü kız yazıık haberini bekliyordum zaten (: Sm arkadan Exo’da patlatırsa tabut kiraz ağacında sabitlenir bence (: Sakura serperiz hem üstüne şekşi final olur gaco 😉

    Dans videosuna dair bir kısa yorum(cuk) Hyuk abisi bunlara örnek olduysa ve Rain videolarından her hangi birine tanık olduysa bu yavrular çok kirlenecek bu piyasa çoook (yaşadık oluuuum)

    • Beni öldürmeye de pek niyetliymişin^^ Valla mutluyum. EXO dönünce daha da mutlu olucum.
      Umarım Hyuk o mikrofon olayına önayak olmamıştır. Yoksa çekecek çilem varmış. Zaten geçen yılki konserlerde canıma okudu bu bebeler, daha fazlasını yaşlı ve yorgun kalbim kaldırır mı bilemem:/

  3. Sayende gene şahane bir grupla tanıştım merak etme shinee değil 😀 Kpopla fazla alakam olmasa da o kadar cahel değilim paniğe gerek yok 😀 Led apple dan bahsediyorum saolasın müzik kültürümü arttıran insan^^ Birazda Jrock ile ilgili yazı isterükkkk 😀

    • Heheh sevindim. Çok iyiler dimi? Bayıldım ben, umarım daha bolca cover yaparlar 🙂
      Jrock hala dinliyorum ama eskilerden geçiniyorum, yeniliklerden haberim yok. Olursa mutlaka yaziciim tabisi 🙂

Bir Cevap Yazın

